Hysteroskopi går nok veldig bra! På meg la de først lokalbedøvelse før de sjekket inni slik at de ikke la meg i narkose for ingenting. Og jeg trengte ikke operasjon, fikk heller følge med på skjermen og så inni egen livmor og alt de sjekket. Veldig gøy faktisk! Skikkelig flinke og søte leger.
Spennende med nye medisiner! Var det du som foreslo det, eller legen? Hva sa legen om det? Og hvor stor dose skal du ta? Jeg gikk på to sprøyter om dagen, så ble ikke billigere enn noe annet for min del, men der har vi jo ulike doser (heldigvis for de som kan ta mindre!). Den er veldig naturlig framstilt og derfor må man blande selv, men det er lett. Anbefaler å kjøpe ekstra spørytespisser tilfelle du skulle være uheldig med noe og trenger nye. Koster en tier på apoteket. 
Hvis du går til akupunktur håper jeg du går til et sted med mye erfaring rundt dette. Ønsker ikke skremme deg, men er personen uerfaren kan det kødde til ting også. Ettersom det står så mye på spill så hadde jeg spurt om erfaringen til akupunktøren, dersom du ikke vet hva den er.
Jeg har selv gått til akupunktur i forbindelse med ivf tidligere, så er ikke imot det, men det er så viktig at de vet hva de driver med.
Ønsker deg alt det beste med dette forsøket! Så spennende!