Svar på tråd

Dette ser veldig bra ut og ligner min egen liste. Herregud så mye man putter i seg, men det sier jo noe om hvor stort ønsket er.  :Heartred

Det er trist å lese at du har fått negativ test igjen. Jeg vet litt hvordan det er, selv om vi alle har våre egne tanker og følelser selvfølgelig.

Jeg håper så inderlig at det skal gå neste gang for deg, uansett hvor du ender opp. Dersom du ønsker å bruke opp pakken din her så forstår jeg det, det handler om mye penger!

Men blir du tvunget til å fortsette etter det fordi det ikke skulle gå så gjør du nok lurt i å prøve en klinikk i utlandet. Danmark gjør mye mer enn de gjør her i Norge, men i Spania gjør de enda mer. Og i Hellas tror jeg også at de står friere til å prøve en hel drøss med greier. Og de har såpass erfaring med så mye at de vet hva de burde tilby akkurat deg å teste. Ja, det blir dyrt, men det er verdt det hvis man klarer det økonomiske av å reise utenlands. Det er jo ikke gratis å ha negative forsøk her i Norge heller, hvis man snur sånn på det.

Vi var klare til å dra til Danmark dersom siste forsøket vårt ikke skulle gå her. Mannen ville ikke til Spania eller Hellas, men det var jo litt fordi vi visste/trodde at vi hadde mannlig faktor og da er det lite ekstra Spania eller Hellas kan bidra med i forhold til Danmark. Men hadde vi hatt kvinnelig faktor så hadde en av de landene lenger sør vært ønsket. For igjen, det er fryktelig dyrt med negative forsøk i Norge. Og medisinene som en sinnsyk utgift i tillegg... herregud for en belastning det faktisk er.

Jeg håper sånn for deg!

Back
Topp