Det går opp og ned om dagen. Jeg har endelig sluttet å blø etter mensen, som istedenfor de vanlige 5 dagene pleier å holde det gående 7 dager etter stimulering. Jeg har samtale med to klinikker på mandag, først en i Norge, så en i Spania. I tillegg er jeg i dialog med en dansk klinikk også. Til uken skal jeg inn til min faste klinikk for å snakke om veien videre. Jeg føler meg fortsatt ikke helt som meg selv etter lang protokoll. Når jeg fikk mensen denne runden opplevde jeg at min indre termostat er helt på tur. Jeg blir plutselig så varm, særlig på kvelden/natta - uansett hvilken temperatur det er ute. Det er skikkelig ubehagelig og minner meg veldig om hvordan det var på lang protokoll. Og så lurer jeg jo på om det betyr at den siste runden min har tullet til hele systemet mitt. Er det i det hele tatt mulig? Jeg er ikke særlig gira på å gå i gang igjen med ny lang protokoll nå iallfall. Jeg kommer til å insistere på å få tatt nye prøver, for å se at hormonene mine oppfører seg som de skal. Jeg ønsker hysteroskopi før innsett og jeg vil gjerne kjøre totalfrys. Jeg er blitt litt kravstor, I know. Men dette er siste uttak. Jeg er litt desperat…