Så utrolig slitsomt og vondt at det ikke gikk denne gangen heller
Forstår godt du er sliten og ‘’ikke orker mer’’. Jeg har vært der jeg også., Depresjon, angst, motløshet osv. you name it. Jeg hadde 8 innsett og 4 år med prøving før jeg nå sitter her 11 uker på vei. Er så glad nå for at jeg ikke ga opp selv om hode mitt skrek og fortalte meg at nå var det nok.
Uansett: jeg HEIER inderlig på deg. Jeg har flere kollegaer og venner som er 40+ som har fått barn. Har du tatt ett møte med Maigaard i Danmark eller klinikken i Spania? Jeg ser det er andre priser enn her. Og som jeg har nevnt tidligere kollegaen min sverga til Spania der de utreda henne for helt andre ting og det gikk for henne. Hun sier at Norge kjører bare ‘’standard’’ prosedyrer og tilpasser seg ikke nok. At vi ikke har kommet så langt på ivf her.
Sikkert greit og sjekke med Medicus hva de kan gjøre annerledes. Men sjekk alternativene og prisene i utlandet. For meg hjalp det og ha en plan videre. En må ta kontroll på det en kan i denne prosessen, også er det mye en ikke kan kontrollere som en må bare akseptere.
Heier på deg