Svar på tråd

Takk :Heartred Ja, alt føles bare vondt og håpløst akkurat nå. Jeg har ikke veldig lyst å sette i gang med nytt uttak akkurat. Og ta blodprøve og få ny telefon med «dessverre, du er ikke gravid».

Et halvt forsøk betyr at jeg har hatt 2 uttak, og et fryseforsøk. Et fryseforsøk teller visst som et halvt forsøk i pakka. Jeg er virkelig helt i knestående økonomisk om dagen. Jeg hadde jo håpet at jeg skulle klare å få en liten baby uten å blakke meg helt…. Men jeg føler at jeg har hatt skikkelig uflaks hele veien. Til tross for flere egg ut, så har det alltid bare vært 1 blasto (en gang ble det to). Jeg ble helt nedkjørt og fikk en melt-down i januar i fjor, så jeg måtte vente i 6 måneder før jeg klarte å fortsette. Jeg angrer på det nå. Selvom jeg vet at jeg ikke var istand til å gjøre noe på den tiden, så blir jeg liksom så bitter. Hele grunnen til at jeg ikke startet før 40 var at jeg ble utbrent. Og brukte lang tid på å komme meg. «Alle» av leger og helsepersonell har hele tiden sagt til meg at jeg har tid, ikke stress med det. En ting av gangen, bli frisk først. Men nå føler jeg jo at alt det var bare «bulk-shit». Jeg tror det er derfor jeg blir så provosert når legene på Medicus snakker om alderen min som problemet… Når jeg var der på fertilitetsjekk tidlig 2022 så spurte jeg om jeg burde sette i gang med en gang. De sa nei. Fordi jeg hadde så gode prøver. Det var ikke noen hast. Så jeg ventet til høsten. Jeg tror jo ikke det har hatt så mye å si, men samtidig - ja, man blir jo bitter når noe du trodde skulle gå, bare ikke går. I det hele tatt.

Back
Topp