Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Liten kommentar fra hun som har født 2 barn, en helt uten smertestillende. Eggutak kan ikke sammenlignes. Jeg pleier å omtrent svime av under eller etter egguttak. Fødsel var pice of cake sammenlignet. Jeg var i topp form rett etter at ungen var ute. Jeg reiste meg og gikk rundt og merket ingenting til hva kroppen akkurat hadde vært gjennom. Så egguttak er brutale greier. Jeg har vært gjennom 6 av dem. Man gjør det jo fordi man ikke vil gi opp håpet om baby. Ingen uttak er like heller. Jeg har opplevd helt insane smerter, og det motsatte der de begynte å rope ut egg og jeg lå og venta på at de skulle starte.Håper du slipper mer uttak da. Håper det går bra med de du har fått ut nå.
Liten kommentar fra hun som har født 2 barn, en helt uten smertestillende. Eggutak kan ikke sammenlignes. Jeg pleier å omtrent svime av under eller etter egguttak. Fødsel var pice of cake sammenlignet. Jeg var i topp form rett etter at ungen var ute. Jeg reiste meg og gikk rundt og merket ingenting til hva kroppen akkurat hadde vært gjennom. Så egguttak er brutale greier. Jeg har vært gjennom 6 av dem. Man gjør det jo fordi man ikke vil gi opp håpet om baby. Ingen uttak er like heller. Jeg har opplevd helt insane smerter, og det motsatte der de begynte å rope ut egg og jeg lå og venta på at de skulle starte.
Håper du slipper mer uttak da. Håper det går bra med de du har fått ut nå.