Svar på tråd

Ok, folkens! Fortsatt ikke en historie. Denne runden altså. Uttaket på mandag gikk både bra og skikkelig dårlig. Jeg fikk ut 13 egg, og selve uttaket gikk nesten smertefritt. Så det var bra! Men jeg blødde fryktelig mye rett etterpå og reagerte kraftig på beroligende/smertelindring som trigget en skikkelig ubehagelig reaksjon i kroppen. Jeg følte meg helt utafor etterpå, og fordi jeg også var skikkelig blek (visstnok) og hadde høy puls tok de en ekstra sjekk. Alt så heldigvis bra ut, så det er rett å slett bare kroppen som kollapset litt. Tenker at det kan bli spennende med eventuell fødsel etterhvert hvis den reagerer sånn på et egguttak :smiley-ashamed004

Heldigvis kommer jeg meg relativt fort og nå 2 dager etter er det helt OK (minus forstoppelse, men det er bagateller i forhold!). Lab’en ringte i går og av de 13 eggene var det 10 som var modne og 7 som er befruktet. Håper jeg får veldig mange på frys ( for jeg har ikke særlig lyst til å gå gjennom dette igjen med det første), men vet jo fra forrige gang at det er mange som kan falle fra underveis. Jeg blir overlykkelig hvis det er 4 egg til slutt, men tviler litt med min historikk. Krysser fingre og håper alt jeg har på en god beskjed i morgen:nailbiting:

Back
Topp