Svar på tråd

En liten oppdatering fra meg før neste historie-bit :happy: Jeg er i gang med ny runde, har uttak på mandag og legene er positive - så da henger jeg meg på! Jeg hadde tenkt å skrive noe videre, og har begynt en gang eller to- men helt ærlig: Denne runden med sprøyter og hormoner har vært litt tøff. Og jeg har ikke klart å skrive noe om det. Ingenting som jeg ønsker å dele iallfall.

Sorry:sorry:

Men for å oppdatere de som lurer (og for å gi meg selv oversikt):

UL på tirsdag viste endel follikler (husker ikke hvor mange), men 10 stykker som utmerket seg. Ny UL på fredag var enda bedre, med 12 follikler mellom 18-12 mm. I tillegg er det 4-5 som lå på ca 9/8/7 mm. Så det virker lovende! Og bedre sammensetning enn forrige gang, hvor to hadde løpt fra og de andre diltet litt forsiktig etter. Begge legene på Medicus var veldig positive til dette uttaket, og strålende fornøyd. Slimhinnen var også blitt tykk og fin, så da må det jo gå veien? Eller?

I kveld skal jeg ta siste sprøyte for denne runden (Ovitrelle), og jeg gleder meg til at nå kommer hormonene til å gå ut av kroppen og ikke mer inn. Forhåpentligvis er det andre hormoner som gjør sin debut, slik som hcg og progresteron:happy:

Back
Topp