Daisy Bloom & Reisen til Spireland

Jeg er litt i sjokk! Jeg forstår liksom ikke helt at dette er meg og mine prøver, og min graviditet. Det virker ikke som dette er noe som typisk skjer meg… at jeg er så heldig!
Hallo, alle gode ting er 3 (x2). Det er din tur nå. Og det er søren meg nesten noe symbolsk i det. Siste forsøket i Norge. Muligens siste med egne egg. Kroppen bare: fuck, folkens, nå må vi riste fram et bra egg her. Hun er i ferd med å gi oss opp :laughing002

Hallo, alle gode ting er 3 (x2). Det er din tur nå. Og det er søren meg nesten noe symbolsk i det. Siste forsøket i Norge. Muligens siste med egne egg. Kroppen bare: fuck, folkens, nå må vi riste fram et bra egg her. Hun er i ferd med å gi oss opp :laughing002
Ja, det har streifet meg også :hilarious: Men helt ærlig så har jeg begynt å tenke at det muligens var den forbaska polyppen. Det er umulig å vite selvfølgelig, men jeg fikk den under stimulering i andre forsøk. Og så lenge den var der var det ingenting som festet seg. Men både før og etter har det jo festet seg eller prøvd å feste seg. Jeg har aldri skjønt helt hvorfor det ikke har prøvd å feste seg en gang, for jeg har hatt gode embryoer og verdiene mine er temmelig bra for alderen min. Hvis det er den polyppen som har tullet det til så forklarer det endel..,

Ja, det har streifet meg også :hilarious: Men helt ærlig så har jeg begynt å tenke at det muligens var den forbaska polyppen. Det er umulig å vite selvfølgelig, men jeg fikk den under stimulering i andre forsøk. Og så lenge den var der var det ingenting som festet seg. Men både før og etter har det jo festet seg eller prøvd å feste seg. Jeg har aldri skjønt helt hvorfor det ikke har prøvd å feste seg en gang, for jeg har hatt gode embryoer og verdiene mine er temmelig bra for alderen min. Hvis det er den polyppen som har tullet det til så forklarer det endel..,
Det er jo ikke en ulogisk tanke. Får jo aldri vite svaret antakelig, men det ga sikkert ikke dårligere odds at den ble fjernet. Money will spendt :hello2

Da har jeg snakket med klinikken og vi avtalte TUL 8+4, som er leeeeenge til :nailbiting: Jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg, men vi gjør et forsøk:smiley-ashamed004

Jeg skal fortsette med cyclogest, prednisolon og albyl-E frem til da. Som er helt greit for min del.

Jeg har vært på biltur i dag, hos en kollega som bor 1 times kjøretur unna. Jeg kjørte hver vei, og nå er jeg helt utslitt:dead: Føles som om jeg har jobbet i høyt tempo i 10 timer og jeg endelig har fått tid til å sette meg ned. Kjenner ligament-smerter også. Mest sannsynlig fordi jeg er sliten…

ååå det var lenge til ja! Hvis du ikke klarer å vente så er jo ingen skam å ta en tidlig ultralyd før den tid :Heartred

Kjekt å ha en plan mtp medisinene :gen014

ååå det var lenge til ja! Hvis du ikke klarer å vente så er jo ingen skam å ta en tidlig ultralyd før den tid :Heartred

Kjekt å ha en plan mtp medisinene :gen014
Ja, jeg vet! Men de hadde ikke mulighet til å ta meg inn 6+0 (og hun synes nok det var for tidlig). Og jeg drar på hytta 6+1, og er egentlig ikke tilbake før 8+3 :dead: Jeg kan jo dra hjemom selvfølgelig, men tror jeg må få noen andre til å kjøre bilen i såfall. Jeg blir helt utslitt av å kjøre bil:dead: Som jeg egentlig elsker! Rart:confused005

Ja, jeg vet! Men de hadde ikke mulighet til å ta meg inn 6+0 (og hun synes nok det var for tidlig). Og jeg drar på hytta 6+1, og er egentlig ikke tilbake før 8+3 :dead: Jeg kan jo dra hjemom selvfølgelig, men tror jeg må få noen andre til å kjøre bilen i såfall. Jeg blir helt utslitt av å kjøre bil:dead: Som jeg egentlig elsker! Rart:confused005
Ahh da skjønner jeg - fint med ultralyd 8+3, da får du jo se mer enn hva du ville sett så tidlig som i uke 6 :Heartred Jeg blir ufattelig sliten av «langkjøring», men det blir jeg uavhengig av om jeg er gravid eller ei :hilarious: så veldig merkelig hvis det er noe du er vant til :think005

Ahh da skjønner jeg - fint med ultralyd 8+3, da får du jo se mer enn hva du ville sett så tidlig som i uke 6 :Heartred Jeg blir ufattelig sliten av «langkjøring», men det blir jeg uavhengig av om jeg er gravid eller ei :hilarious: så veldig merkelig hvis det er noe du er vant til :think005
Ja, jeg er jo alene- så det er jo stort sett jeg som kjører overalt :laughing002 Men jeg tror kanskje det har mer med graviditeten å gjøre enn kjøringen. Jeg er fortsatt skikkelig sliten og kraftløs. Har mest lyst til å bare ligge i senga idag:dead: Bra jeg har ferie:smiley-ashamed004

Vi får se med den UL’ene. Spørsmålet er jo om jeg klarer å være like rolig som jeg er nå frem til 8+3 hvis jeg ikke vet at det er noe liv der inne…:nailbiting:

Da syns jeg du skal lytte til kroppen og gjøre akkurat det med god samvittighet :Heartred

Tenker at så lenge man ikke opplever smerter eller blødninger så er alt som det skal. Men tror også at man uansett blir nervøs når ul nærmer seg, og jeg blir i hvert fall kort tid etter ultralyd, igjen, urolig for om ting er som det skal! Så det blir liksom aldri helt bra haha :laughing002 Tror denne tidlige fasen bare er sånn - fryktelig slitsom, men når ønsket er så stort så er det ikke så rart :Heartred hvor lenge er det til du er 8+4?

Back
Topp