Det føles forferdelig å bare vente. Bare prøve å utelukke alt som kan være galt, når du tenker at det sikkert er eggene som er dårlig uansett… Jeg skal bare gå gjennom dette forsøket og har vel allerede akseptert at det ikke kommer til å gå. Embryologen på Medicus skulle sende meg litt info om klinikker i Spania, men for å være helt ærlig så tviler jeg på at jeg har råd.. Lite lyst til å selge huset for å betale for baby, men skal man bare gi opp? Jeg liker å ha en plan for når det ikke går, men nå merker jeg at jeg er tom for planer snart… Hvis jeg ikke hadde holdt på med dette baby-prosjektet så hadde jeg nok vært klar på å jobbe 100% igjen, og da kunne jeg lett tatt opp mer lån. Men ikke nå. Jeg føler meg litt nedfor, og at dette egget heller ikke kommer til å klare seg. Men samtidig, innimellom, kommer en liten tanke… Hva hvis…? Dette er grusomt. Tortur. Alle pengene mine går til dette nå, og har gjort det i halvannet år. Men det føles som om det ikke er nok.
Æsj, sorry- folkens. Dette blir mørkt, men det er litt fint å få ut de vonde tankene også. Og er det noen som forstår er det vel dere