Daisy Bloom & Reisen til Spireland

Livet står så stille når man venter. Det er så tøft. Ikke glem at du er tøff og sterk og modig som står i dette. Det er virkelig en prestasjon å stå i langvarig fertilitetsbehandling både psykisk og fysisk. Sender deg varme tanker og styrke. :Heartred

Har tenkt på hvordan det går med deg. For en drittrunde. Først så mye bivirkninger, så beskjed om pausesyklus og så mensen som bare ikke kommer. Det høres utrolig tøft ut og det må være ekstra kjipt akkurat nå når du venter på noe du ikke vet når kommer, og ikke får fast grunn under føttene og noen ordentlig tidslinje å forholde deg til. Sender deg masse styrkeklemmer. :Heartred

Tusen takk for gode kommentarer, alle sammen! Dette er en dritt prosess, det er det ingen tvil om og alle som står i dette er krigere. Vi hadde ikke klart det hvis vi ikke var det :Heartred

Idag kom ENDELIG mensen, så nå er pausesyklusen endelig i gang og jeg får forhåpentligvis uttak i mai:Heartred

Tusen takk for gode kommentarer, alle sammen! Dette er en dritt prosess, det er det ingen tvil om og alle som står i dette er krigere. Vi hadde ikke klart det hvis vi ikke var det :Heartred

Idag kom ENDELIG mensen, så nå er pausesyklusen endelig i gang og jeg får forhåpentligvis uttak i mai:Heartred
Hurra for mensen! Jeg venter også mensen i dag eller i morgen, så da tror jeg vi havner veldig likt i løypa mtp. uttak i mai :Heartred

Hurra for mensen! Jeg venter også mensen i dag eller i morgen, så da tror jeg vi havner veldig likt i løypa mtp. uttak i mai :Heartred
Det hadde vært hyggelig!! Jeg skal ha totalfrys denne gangen- mest sannsynlig så det blir ikke innsett før juni. Håper veldig at det skjer et mirakel og at jeg plutselig får mer enn 1 blasto:shy:

Det hadde vært hyggelig!! Jeg skal ha totalfrys denne gangen- mest sannsynlig så det blir ikke innsett før juni. Håper veldig at det skjer et mirakel og at jeg plutselig får mer enn 1 blasto:shy:
Håper virkelig at alle gode ting er 3, og at tredje Medicus forsøk blir overlegent det beste, og med best resultat :Heartpink

Sender deg mange gode klemmer❤️Så bra mensen kom. Krysser alt for at det går denne gangen! Ventingen er utrolig kjip ❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp