Daisy Bloom & Reisen til Spireland

Da kom svaret endelig. Et par dager på overtid. Dessverre var det ingen euploide embryo, og det blir ikke innsett. Føler meg bare helt tom. Trist, fryktelig lei meg - men mest tom. Hele denne høsten har vært slag på slag i trynet, og jeg hadde allerede hatt noen runder med bank før denne høsten også. De sier livet ofte går i bølger. Jeg lurer på når det skal bli en opptur i dette havet, for her har det vært storm og motgang de siste årene. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Jeg må bearbeide litt. Jeg føler meg helt utslitt av livet mitt. Ikke bare dette, men alt. Det har vært mye.

Da kom svaret endelig. Et par dager på overtid. Dessverre var det ingen euploide embryo, og det blir ikke innsett. Føler meg bare helt tom. Trist, fryktelig lei meg - men mest tom. Hele denne høsten har vært slag på slag i trynet, og jeg hadde allerede hatt noen runder med bank før denne høsten også. De sier livet ofte går i bølger. Jeg lurer på når det skal bli en opptur i dette havet, for her har det vært storm og motgang de siste årene. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Jeg må bearbeide litt. Jeg føler meg helt utslitt av livet mitt. Ikke bare dette, men alt. Det har vært mye.
Åh nei, så utrolig trist å lese. Jeg håpet så innmari for deg nå. Skjønner godt det føles som du aldri får pause fra nederlagene, det har virkelig vært mange runder nå.
Sender deg mange varme tanker og klemmer :Heartpink

Så utrolig trist å høre, kjære deg. Blir oppriktig lei meg på dine vegne. Det var jo ikke dette som skulle skje nå. Skjønner godt at du ikke vet helt hva du skal gjøre videre, helt naturlig at du må bearbeide og samle deg litt først nå før du orker å tenke noe mer fremover. Er her som alltid om du ønsker å diskutere etter hvert :Heartred

Back
Topp