Livet står så stille når man venter. Det er så tøft. Ikke glem at du er tøff og sterk og modig som står i dette. Det er virkelig en prestasjon å stå i langvarig fertilitetsbehandling både psykisk og fysisk. Sender deg varme tanker og styrke. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for mensen! Jeg venter også mensen i dag eller i morgen, så da tror jeg vi havner veldig likt i løypa mtp. uttak i maiTusen takk for gode kommentarer, alle sammen! Dette er en dritt prosess, det er det ingen tvil om og alle som står i dette er krigere. Vi hadde ikke klart det hvis vi ikke var det
Idag kom ENDELIG mensen, så nå er pausesyklusen endelig i gang og jeg får forhåpentligvis uttak i mai![]()
Det hadde vært hyggelig!! Jeg skal ha totalfrys denne gangen- mest sannsynlig så det blir ikke innsett før juni. Håper veldig at det skjer et mirakel og at jeg plutselig får mer enn 1 blastoHurra for mensen! Jeg venter også mensen i dag eller i morgen, så da tror jeg vi havner veldig likt i løypa mtp. uttak i mai![]()
Håper virkelig at alle gode ting er 3, og at tredje Medicus forsøk blir overlegent det beste, og med best resultatDet hadde vært hyggelig!! Jeg skal ha totalfrys denne gangen- mest sannsynlig så det blir ikke innsett før juni. Håper veldig at det skjer et mirakel og at jeg plutselig får mer enn 1 blasto![]()
Sender deg mange gode klemmerTusen takk for gode kommentarer, alle sammen! Dette er en dritt prosess, det er det ingen tvil om og alle som står i dette er krigere. Vi hadde ikke klart det hvis vi ikke var det
Idag kom ENDELIG mensen, så nå er pausesyklusen endelig i gang og jeg får forhåpentligvis uttak i mai![]()