BaileysTøsa Forumet er livet 4 Nov 2007 #2 Jeg har ikke, men kan tenke meg at blåbobler har[:D] hu kan bake, send henne en Pm eller no. Hjelper deg og dytte til evt noen andre kan[;)]
Jeg har ikke, men kan tenke meg at blåbobler har[:D] hu kan bake, send henne en Pm eller no. Hjelper deg og dytte til evt noen andre kan[;)]
Looney Forumet er livet VIP 4 Nov 2007 #4 mammaen min lager verdens beste daimiskake - er det sånn du mener??
V venoka Elsker forumet 4 Nov 2007 #5 ORIGINAL: Looney mammaen min lager verdens beste daimiskake - er det sånn du mener?? ja sånn som skal stå i fryseren, fikk så lyst på så tenkte jeg skulle lage idag, har du oppskrift??????????
ORIGINAL: Looney mammaen min lager verdens beste daimiskake - er det sånn du mener?? ja sånn som skal stå i fryseren, fikk så lyst på så tenkte jeg skulle lage idag, har du oppskrift??????????
Looney Forumet er livet VIP 4 Nov 2007 #6 ORIGINAL: venoka ORIGINAL: Looney mammaen min lager verdens beste daimiskake - er det sånn du mener?? ja sånn som skal stå i fryseren, fikk så lyst på så tenkte jeg skulle lage idag, har du oppskrift?????????? Har den ikke her, men skal se hva jeg kan fikse[:)]
ORIGINAL: venoka ORIGINAL: Looney mammaen min lager verdens beste daimiskake - er det sånn du mener?? ja sånn som skal stå i fryseren, fikk så lyst på så tenkte jeg skulle lage idag, har du oppskrift?????????? Har den ikke her, men skal se hva jeg kan fikse[:)]
Looney Forumet er livet VIP 4 Nov 2007 #8 ORIGINAL: venoka supert Må spørre mammaen min, for har ikke oppskriften her- og mammaen min er ikke hjemme akkurat nå. Så jeg har ikke glemt deg...[:)]
ORIGINAL: venoka supert Må spørre mammaen min, for har ikke oppskriften her- og mammaen min er ikke hjemme akkurat nå. Så jeg har ikke glemt deg...[:)]
lisemo Elsker forumet 4 Nov 2007 #10 Det hørtes jo bare kjempegodt ut... [;)] Venter i spenning på oppskrift jeg også nå da [;)]
Pretty Bird Forumet er livet 4 Nov 2007 #11 Dajmiskake: BUNN: 4 eggehviter 100 g sukker- piskes stivt 150 g hakkede mandler el .nøtter -> blandes i marengsen ------Ha røra i en 24 cm smurt springform,stek i 30 min i 150 grader. Avkjøles. IS: 4 eggeplommer 50-100 g sukker- piskes 3 dl kremfløte- stivpiskes ---> og blandes med eggeplommeblandingen. 1 stor plate dajm- hakkes og has i kremen. -----Ha isen over bunnen (behold ringen på) og sett i fryseren noen timer.
Dajmiskake: BUNN: 4 eggehviter 100 g sukker- piskes stivt 150 g hakkede mandler el .nøtter -> blandes i marengsen ------Ha røra i en 24 cm smurt springform,stek i 30 min i 150 grader. Avkjøles. IS: 4 eggeplommer 50-100 g sukker- piskes 3 dl kremfløte- stivpiskes ---> og blandes med eggeplommeblandingen. 1 stor plate dajm- hakkes og has i kremen. -----Ha isen over bunnen (behold ringen på) og sett i fryseren noen timer.