daim melkesjokolade

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
Æsj....Jeg satt igår å skulle kose meg med den melkesjokoladen med daim,for den er så kjeeempegod. Å da jeg brakk av den ene biten fra den andre,så jeg plutselig at de 'hang' sammen...Det var nemlig to LANGE hårstrå mellom bitene.[&:]Æsj...Det var så kvalmt atte fytti. Trodde nesten ikke det skulle ga an engang jeg.

Å fy!!!!!! [:'(]

Send den inn til Freia, og klag!!! Da får du sikkert kassevis med sjokolade i "erstatning" [:D] 

[:'(]Høres helt motbydelig ut! [:'(][:'(]

Huff.. sånt er jo bare ekkelt!

Fant barkebilller (flertall) i Trøndersodd en gang. Sendte de inn til de og fikk en eske med bokser tilbake.

- Myth -

fant noe de kaldte for en fleske klanne larve i nan pakken da sønnen min var liten dette er ca 8 år siden. Måtte sende den inn å da fant de borre hull under pakken etter lagring på lager . den levde og var kjempe stor. Det var ordentlig ekkelt spes med tanke på at sønnen min hadde drukket nan laget av den pakken

OMG... da hadde jeg levert den inn ja ! hadde du bodd i usa hadde du fått millioner av dollar i erstatning hehe

æsj.. det er nok ikke den sjokoladen du kommer til å fyse på fremover. Ekkelt![:'(]

Når man finner sånne ekle ting, så bør man absolutt sende det inn med en klage! Det lønner seg... Produsentene er veldig ivrig på å "gjøre opp for seg" i form av varer. Og de sender da gjerne en hel kasse /eske!

Svigerinna mi fant et hår i en sjokolade fra Nestle, og noen dager etter at hun klaget fikk hun en diger eske med div. sjokolader fra dem! Jeg fant et hår "limt" til innsiden av et yoghurtbeger i barnehagen der jeg jobber. [:'(] Jeg klaget, og vi fikk 200,- i erstatning (siden det var litt vanskelig å få sendt yoghurt i posten).

Så jeg sier bare; KLAG!!! [:)]

Back
Topp