Linda31 Forumet er livet 13 Mar 2008 #1 Hellu! Hvordan går det? Det var så kjekt å treffe på kjentfolk her inne [8D]
dahliasmamma Glad i forumet 13 Mar 2008 #2 heisann[:D] går bra her... sitter og ser på mikke mus klubbhus før vi skal i barnehagen og jobb. gøy å treffe kjentfolk ja[:D] går det bra hos dere?
heisann[:D] går bra her... sitter og ser på mikke mus klubbhus før vi skal i barnehagen og jobb. gøy å treffe kjentfolk ja[:D] går det bra hos dere?
Linda31 Forumet er livet 13 Mar 2008 #3 Så kjekt [:)] Det går bra her også. Sebastian vokser og vokser [8D] Tiden går så fort med de små. Skulle ha hatt et treff med den gamle gjengen [:D]
Så kjekt [:)] Det går bra her også. Sebastian vokser og vokser [8D] Tiden går så fort med de små. Skulle ha hatt et treff med den gamle gjengen [:D]
dahliasmamma Glad i forumet 13 Mar 2008 #4 det burde vi ha fått til[:D] du får si ifra når du er i oslo, så kan jeg høre litt rundt med de andre da[:D] men nå må jeg gå å gjøre meg istand.... snakkes etterpå[:D]
det burde vi ha fått til[:D] du får si ifra når du er i oslo, så kan jeg høre litt rundt med de andre da[:D] men nå må jeg gå å gjøre meg istand.... snakkes etterpå[:D]