Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skjønner jeg du takket nei til... Veldig kjedelig å måtte ha flere vakter pga de blir så korteJeg fikk tilbud om ei 50% stilling på dagtid for et par år tilbake, men jeg var ikke interessert. Av den grunn at det var som personlig assistent (som jeg ikke er så glad i å være) og fordi vaktene var på 5timer om dagen så det ble flere dager i uka![]()
Jeg liker forsåvidt godt å jobbe turnus og vil gjerne fortsette med det, men samboer jobber også turnus og det er litt styr i fht ungeneJa, det skjønner jeg du takket nei til... Veldig kjedelig å måtte ha flere vakter pga de blir så korte
Takk for svar![]()
Jeg er ansatt i vikarpool i helsesektoren i kommunen, så det er mye ubekvemme vakterJeg liker forsåvidt godt å jobbe turnus og vil gjerne fortsette med det, men samboer jobber også turnus og det er litt styr i fht ungenehva jobber du med nå?
jeg vurderte også en periode å utdanne meg til helsesekretær (mener på at det bare er et år), men rundt her er jobbmulighetene ganske dårlig så la det fra meg
![]()
Jeg har rett og slett holdt meg som vikar for å få ting til å gå opp (samboer jobber 12t vakter når han jobber, gjennomsnittlig i underkant av 3dager i uka), er vikar to stederJeg er ansatt i vikarpool i helsesektoren i kommunen, så det er mye ubekvemme vakterMye helg og kveld... Mannen jobber i tillegg skift, så jeg ser jo at når lille begynner i bhg til høsten blir det vanskelig å få kabalen til å gå opp...
jeg har også vurdert helsesekretær, men sliter med det samme som deg - altså dårlige jobbmuligheter...
Av og til vurderer jeg å få meg jobb i et helt annet yrke, klesbutikk elns, bare så jeg kan slippe senvakter og søndager. Evnt bare si opp og jobbe som vikar istedet og bestemme selv hvilke vakter jeg kan ta.. Men det er kjipt å gi fra seg en 100% fast stilling i kommunen![]()
Så spennende med evnt fast stilling da! Håper du får den og at det går fint opp i opp med din samboers turnusJeg har rett og slett holdt meg som vikar for å få ting til å gå opp (samboer jobber 12t vakter når han jobber, gjennomsnittlig i underkant av 3dager i uka), er vikar to stederblir mye helger og kvelder på jobb
Nå har jeg søkt på en 60% stilling, det burde jo være mulig å få til å gå opp ifht hans turnus, håper jegskal på intervju idag, såå spent, for denne vil jeg ha
Jeg ser at den er litt kjip å skulle gi slipp på full stilling. Min samboer ønsker jo at jeg skal finne jobb på dagtid, enten innen helsevesenet eller annet. Men jeg trives så veldig med jobben![]()
Så din mann jobber også turnus?Så spennende med evnt fast stilling da! Håper du får den og at det går fint opp i opp med din samboers turnusLykke til på intervju!
Jeg trives også veldig godt med jobben, så det hadde vært utrolig kjedelig å måtte finne seg noe annet.. Men det er bare så vanskelig å finne en løsning! Håper jo igrunnen at mannen her kan finne seg dagtid-stilling, men det er ikke så lett for han heller...![]()
Ja, eller han jobber skift så han har både dag, kveld og nattSå din mann jobber også turnus?jammen ikke lett det der! Håper dere finner en løsning på det
Tusen takk, jeg er fryktelig nervøs nå og gleder meg til å få det overstått![]()