Dagtid soving:)

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Hvor ofte sover deres små nå?
Min sover fortsatt mer enn hu er våken :p etter vi står opp har ho en økt på 2-3 timer:) og så sover hu 3-4 ganger til. Alt fra 30min til over 1 time :p

Her soves det 2 ganger ila dagen, ca 2 timer hver dupp. Hun stuper i seng kl 19:30 og sover hele natten:)

Her soves det 2 ganger ila dagen, ca 2 timer hver dupp. Hun stuper i seng kl 19:30 og sover hele natten:)
Hørtes deilig ut :) hu mi sover nå.. Sovet i litt over en time :p våkner nok snart. Å da ere pupp, grøt, pysj og seng:p

Mi har plutselig begynt med en lengre dupp etter vi har stått opp, lekt litt og spist, ca 2-3 timer. Resten av dagen varierer enda veldig, noen dager sover hun ikke igjen før leggetid (!!!!), andre dager sover hun flere smådupper på 15-30 min og av og til har hun en lang dupp til ;)

1t etter vi har stått opp og mellom 30-60 min (oftest 40min ) rundt 15.00 også er han våken til han sovner for natta :) forigårs sovnet han vel rundt åtte mener jeg å huske, igår 18.40 og idag tok han natta rundt 20.00, sov til 22.30 og nå har han fått masse pupp og sover videre :)
Ofte har vi mindre dupper også, men de siste to dagene og idag har ting gått meget bra :D

Her har vi 3 hviler, to stk på 2,5/3timer å en på 1 time på ettermiddagen. Å sover fra 19-08 (et måltid)

Sukk. Høres så deilig ut med de babyene her inne som sover så mye! Jeg synes nå hun endelig sover godt på dagtid: ca hver 2-3 time fra vi står opp, tar hun en dupp på 15 min - maks 1 time.
Så legges hun kl 18, og sover til ca kl 6 om morgenen med 3-5 amminger i mellom.

Back
Topp