Dagsovinga

pewsie

Forumet er livet
Åh... Den dagsovinga til Simon sliter meg helt ut [:(]

Vi sto opp 08.30, han fikk mat, og begynte å gni seg i øynene rundt halv ti.. Gikk å la han, måtte sitte der å shh'e og stryke på kinnet i en halvtime før han sovna... Sov 35 minutt... Var egentlig sur og grinete fra han sto opp igjen, men etter en halvtime eller noe, så la jeg han igjen, brukte denne gang 20 minutt på å få han til å sove...
Han sov vell 45 minutt denne gangen... Var fortsatt sur å grinete når han sto opp, fikk mat... ENDA SUR! var vell våken kanskje en time, og nå la jeg han klokken halv to, han sovna ti over halv... Og nå er han våken igjen!! [:@][8|][&o][&:][:(]

ORIGINAL: citadel

Tenkte det samme som FruNette jeg. Kanskje han ikke trenger så mye søvn om dagen og at noe annet plager han. Ulrik sover bare to ganger i løpet av dagen. Som regel 1,5 timer og 3 timer av gangen.

Huff det er slitsomt når de sutrer og er misfonøyde, det river litt ekstra i mammahjertet ja[:(]

Ulrik sover 2 ganger om dagen, og ca 1,5 og 3 timer... Simon sover ALLTID bare 40-45 minutter... Aldri lengere...

Men han gjesper jo å gnir seg i øynene... Man skulle jo tro han var trøtt da...

ORIGINAL: pewsie

Tenkte det samme som FruNette jeg. Kanskje han ikke trenger så mye søvn om dagen og at noe annet plager han. Ulrik sover bare to ganger i løpet av dagen. Som regel 1,5 timer og 3 timer av gangen.

Huff det er slitsomt når de sutrer og er misfonøyde, det river litt ekstra i mammahjertet ja[:(]

Ulrik sover 2 ganger om dagen, og ca 1,5 og 3 timer... Simon sover ALLTID bare 40-45 minutter... Aldri lengere...

høres ut som om han er trøtt da ja! har du prøvd å legge ham ute? olav sover i hvertfall MYE bedre ute på dagtid, da kan han sove i 3 timer på formiddagen (vanligvis 1,5-2 t ). inne er det vanskeligere å få ham til å sovne, må bysse lenge, og han sover vanligvis bare rundt 30 min.

ORIGINAL: smy

høres ut som om han er trøtt da ja! har du prøvd å legge ham ute? olav sover i hvertfall MYE bedre ute på dagtid, da kan han sove i 3 timer på formiddagen (vanligvis 1,5-2 t ). inne er det vanskeligere å få ham til å sovne, må bysse lenge, og han sover vanligvis bare rundt 30 min.

Har prøvd å legge han ute i vogna, ja... Han hater å ligge i vogna.. [&o] Kan få han til å sovne, men han våkner med engang vogna står i ro [8|]
Tenkte kanskje jeg skulle prøve å ha sånn tilvenning... Hadde en periode tidligere hvor jeg prøvde det flere dager på rad... Det lengste jeg fikk han til å sove i vogna var til slutt 20 minutter.. Da hadde jeg vært ute 2-3 ganger å vugga på vogna for å få han til å sovne igjen... Men lurer på om jeg skal prøve en sånn periode til.. Må bare vente til det ikke blåser så fælt her oppe.. Har blåst helt for j*vlig den siste uka...[8|]

andreas sover som regel bare 2 ganger 30 min fra kl 9-22.. helt siden han var 1-2 månder.nå er han 4-- er slitsomt ja.. men moro å [:D]

ORIGINAL: Millansky

andreas sover som regel bare 2 ganger 30 min fra kl 9-22.. helt siden han var 1-2 månder.nå er han 4-- er slitsomt ja.. men moro å [:D]

Ja, jeg hadde ikke hatt noe i mot at han var våken hadde det ikke vært for at han er sur hele tia [8|]

ORIGINAL: *Gitte87*

sliter med det samme her... han sover bare lenge hvi han får sove oppå meg eller ved puppen[;)]
sover ikke lengre i vogna, ute, inne, senga osv...

men men... han sover heile natta da, så klager ikke[:D][:D]

Han her klarer ikke sove i armene mine/på magen min osv...

Men han sover også veldig fint om natta, så jeg bør ikke klage..

ORIGINAL: FruNette

Det kan ikke være for lyst eller for mye lyd?

Merker at Louise har forandret seg mye på det. Før kunne vi så og si gå å rope i rundt henne på dagtid. Nå vil hun ha det mørkt og mindre lyder. Hun drar alltid gulpekluten over øynene sine, også hjelper det å slå av lyden på tv'en.

Før sov han i kurven i stua på dagtid.. Men nå er jeg nødt å legge han på soverommet der det er mørkt og litt kjølig, og ikke minst stille...

På kvelden reagerer han ikke på lyder uansett, men på dagen gjør han det...

vi har også satt vekk kurven i stua- sov ikke særlig godt der lengre. Kun smådupper. Så nå står vogna i gangen eller ute der det er kjølig og mørkt. Sover alt fra 1-3 timer i strekk et par ganger om dagen vanligvis. Men idag har hun sovet mest hele dagen- sliten etter dåpen igår! Da sov hun knapt noenting så tar igjen nå[:)] 

ORIGINAL: Millansky

Ja, jeg hadde ikke hatt noe i mot at han var våken hadde det ikke vært for at han er sur hele tia [8|]

unnskyld... *ler* skjønner deg da... det hadde ikke vært moro..han har da sine stunder han her og da... men fordet meste helt grei og blid nårhan får masse oppmerksomhet...
ska se den furteleppa til han her... haha.. hatt siden han var yfødt.. han er blitt "kjent" for den..så når han er sur så bynenr alle å le.. men nå sitter'n små trøtt å dasker på meg og bokser på tastene..så får legge oss ...

Back
Topp