Dagsoving...

stork1

Forelsket i forumet
Flere som har problemer med dagsovingen? Gutten vår er kjempeflink å legge seg på kvelden. Vi trenger bare synge en sang, legge han i sengen og gå ut av rommet, så har han stort sett sovnet av seg selv innen fem minutter. På dagtid derimot er det ikke fullt så greit... Han kjemper voldsomt i mot, selv om han er kjempetrøtt. Vi har prøvd vognen, sengen hans og en reiseseng på et annet rom. Ingenting som funker... Han blir helt hysterisk. Funker bare å vugge han i søvn i vognen. Men han krever bare mer og mer vugging, så det har utviklet seg til å bli en veldig dårlig vane. Hvordan gjør dere andre det med sovingen på dagen?

Gah, min har fått det for seg at han ikke skal sove med mindre noen holder ham i hånda. Uansett tid på døgnet. Skal brette opp ermer og ta et krafttak mot det der når hverdagen starter igjen om en uke!!! (Skal kjøpe soveboka til sovekarin)

Her er soving ikke populært i det hele tatt[:o] Skal jeg få henne til å sove ordentlig på dagtid, så må jeg ligge ved siden av henne[8D] Ellers sover hun bare en halv time[&o] Det må også være stille når hun skal sove, ellers våkner hun og skal opp (stup trett og sutrete), ikke lett i en 50 kvm leilighet [&o][&o]

Vi har sovekarin sin bok, den er fin den...vi har jo fått det til på kvelden, så hvorfor får vi det ikke til på dag!!! argh!!!
jaja...nå har det kommet en tann og det har vært ferie, så det har nok hatt sin innvirkning på situasjonen også.
Vi får rett og slett begynne å trappe ned på vuggingen av vognen..hehe...lettere sagt enn gjort ;-)

Wow, her er da omvendt! På dagen når han har sine to kvilestunder, sovner han på eit blunk, uten ein lyd! Pupper han når me ser han er trøtt, og legger han i si egen seng etterpå. På kvelden derimot... alltid hyling i 10-20 min, minst! 

Uffja, ikke alltid så enkelt med denne dagsovingen. Og det er veldig dumt, for det er den som avgjør når Noah er klar for soving på kvelden. Så hvis han ikke sover ettermiddagslur i rett tid, så sliter vi med å få ham i seng kl 19.00.

Pleier å legge ham i senga sin eller min - første lur.
Andre lur er vi ofte ute på tur, eller så sover han inne da også. Han sover mindre og mindre i vognen sin.

Isak sovne når han e trøtt uansett kor han e... Idag sovna han i gåstolen... hehe..
Han e bærre sånn så eg har heller det problemet at det e vanskelig å lage rutina på dagsovinga sia han sovne uansett kor han e når han e trøtt... Kan ligge på golvet å leke å bærre sovne han...
Ingen problem om kvelden heller..

Andrea sover max 30min på hver hvil om dagen. Da må jeg enten gå tur, kjøre bil eller ligge hvedsiden av henne for å fåå henne til å sovne.

ORIGINAL: Ajja

Isak sovne når han e trøtt uansett kor han e... Idag sovna han i gåstolen... hehe..
Han e bærre sånn så eg har heller det problemet at det e vanskelig å lage rutina på dagsovinga sia han sovne uansett kor han e når han e trøtt... Kan ligge på golvet å leke å bærre sovne han...

He,he.. det e gutten som kan sove [;)] så greit då :)

ORIGINAL: Ajja

He he, snakk om luksus [:D]

Back
Topp