Dagsoving

Bkno0887782

Andre møte med forumet
Hei.
Hva skal babyene deres sove i på dagtid når den tid kommer? Kommer liksom ikke helt på noen gode løsninger til første tiden.
 
Vanskelig å si før babyen kommer. Men blir det som med storesøster blir det babynest og i armene/fanget den første stunden. Etterhvert vil han også sove i vognen.
 
Blir enten vogn, eller babynest i sofa vedsiden av meg, har sprinkelseng i stua, så kanskje oppi der. Hvis vi legger oss på dagtid på soverommet så passer jeg på at det er dagslys der inne eller litt lysere enn på natta sånn at han etterhvert merker forskjell på dag og natt :) Jeg har hatt veldig kosete babyer så de har likt helst å sove oppå meg på dagtid hehe.
 
Håper jeg får denne babyen til å sove i vogn, storebror sov omtrent ikke i nyfødt tiden..
 
Storesøster sov i armene våre/ på brystet / i bæresele eller i vippestol med vibrering. Hun var refluksbarn og slet mye med soving helt fra starten. Etterhvert når refluksen ble bedre (mpa og stramt tb) ble hun skikkelig vognbaby, og sov godt så lenge vogna var i bevegelse. Til lillebror har vi kjøpt lekegrind og babynest og håper vi kan få han til å sove der.
 
Bæresjal! Og evt babynest i stua/senga om det går.
 
Lekegrind, vognbag, sjal eller brystet. Blir sikkert en blanding
 
Storebror sov bare på meg/oss de første mnd. Etter hvert var det i vogn/senga
 
Vugge/babynest i stua, vogna eller meg :)
 
Vet jo ikke helt hva han kommer til å trives med/godta, men tenker bæresjal, vognbag på stua eller i senga si :) Skulle gjerne hatt mulighet til at han kunne sove ute i vogn etterhvert, men blir drivhus på verandaen når sola står på, så det går dessverre ikke.
 
Hei.
Hva skal babyene deres sove i på dagtid når den tid kommer? Kommer liksom ikke helt på noen gode løsninger til første tiden.
Kjøpt leander vugge til å ha i stuen, samt baby nest om hun sovner med/på meg f eks . Blir nok at vi tar noen cowboy strekker sammen tenker jeg, er kos det
 
Forhåpentligvis ute i vogn etterhvert.
Hvor lenge har dere ventet med å prøve å etablere fast soving i vogna?
 
Back
Topp