Dagsoving

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Lille våkner etter 20-30 min på dagen. Tydelig at hun er mer trøtt, men hyler til vi tar henne opp. Da er hun blid, men trøtt igjen rett etterpå. Derfor blir det mange 20 minutters dupper. Hun sover heldigvis natten gjennom. Er dette bare sånn vi må leve med, eller noen tips? Føler vi har prøvd alt for å få hun til å sove lengre strekk...

Sånn er det her og ofte. Sover hun ute i vogn? det jeg merker her er at han av og til sover lengre hvis jeg tar regntrekket over vogna, for da blir det mørkere og da sover han lengre.

Hun sover ute i vogn, inne i sengen, i lekegrinden, på gulvet... Mørkt og lyst...Sover ikke lenge noen steder. Enkelte dager holder det med slike korte lurer, men noen dager ser jeg at hun burde sovet mer.

Nei, hun et vel bare sånn. Heldigvis sover hun hele natten, så skal vel ikke klage. :)

Mini har vært sånn lenge, men så plutselig begynte han å sove lengre. Mistenker at det kan ha noe med tenner å gjøre. Men om det blir veldig tett(regner og jeg har på regntrekk f.eks sover han veldig dårlig. Har nå god lufting i vogna og passer på å ikke ha for mye klær(kun lue, body og bukse ved 12 grader. Ligger i sommersovepose)

Aha, her har han begynt og sove lenger, men det varierer sånn. Håper at han snart finner søvnen noen timer på dagen

Back
Topp