Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge pleier han å sove dersom han sover inne? Mi tulle sover kun 1/2-1t av gangen....Her har lillegutt sovet veldig lite på dagtid, men nå forsøker vi å la han sove ute i vogna. Både lørdag og i går sov han ettermiddagsluren ute, og da sov han 2,5 timer begge gangene. Forsøker med formiddagsluren ute nå, og da har han sovet 1,5 time til nå - selv om jeg har vært ute å putta i smokken ett par ganger (men det er absolutt innafor)
Hvor lenge pleier han å sove dersom han sover inne? Mi tulle sover kun 1/2-1t av gangen....
Det er jo helt fantastisk! Må prøve dette jeg ogsåHan har sovet 30-45 minutter inne, virker ikke som han kommer ned i den dype søvnen innendørs. Selv om jeg har putta smokken igjen og han har vært stuptrøtt, så har han ikke slått seg til ro igjen. Nå har han sovet 3 (!!!) timer ute i vogna. Tok inn vogna nå, da sola begynte å skinne på den og jeg ikke hadde mulighet til å sette den i skyggen uten å flytte den ned trappa. Spennende å se hvor lenge det går før han våkner!![]()
Samme herMin sover ikke noen steder....hjeeeelp!
Fikk junior til å sovne av seg selv inne i vogga i dag. Det varte i 30 minutter. satte han ut i vogna kl 16 for en lur før kvelden og han sover fortsatt nå en time senere. Kan jo være tilfeldig, men definitivt noe jeg skal teste mer.
Hvor lenge sov han?
I dag har lillegutt sovet 3,5 t + 2 t ute - og i kveld hadde vi en mye roligere og blidere gutt enn tidligere. Kan selvfølgelig være tilfeldig, men skal prøves igjen i morgen!!![]()
Dekke over vognen med noe som gjør at katten ikke kommer til? Netting eller noe?Min sover godt ute. Men de som bor over oss har katt, så liker ikkje at hun står ute å sover alene
Det kunne eg gjort. Men bryr meg ikkje så alt for mye at hun e mye våken på dagen. Da sover hun bedre på kveld og natt.Dekke over vognen med noe som gjør at katten ikke kommer til? Netting eller noe?