Dagsoving ute?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Sover deres babyer ute i vogn på dagtid? Har dere evnt noen erfaringer med hvordan de sover da, sammenliknet med inne? :)

Min ligger ute nå og hører på regnet ;) Sover som en stein, sover stort sett bedre ute enn inne :)

Her er det veldig forskjellig hva vi gjør, men virker som han sover like godt inne som ute...

Snuppa her sover like godt ute som inne.. Hun sover fortsatt veeeldig mye :)

Min sover godt ute. Men de som bor over oss har katt, så liker ikkje at hun står ute å sover alene

Her har lillegutt sovet veldig lite på dagtid, men nå forsøker vi å la han sove ute i vogna. Både lørdag og i går sov han ettermiddagsluren ute, og da sov han 2,5 timer begge gangene. Forsøker med formiddagsluren ute nå, og da har han sovet 1,5 time til nå - selv om jeg har vært ute å putta i smokken ett par ganger (men det er absolutt innafor ;) )

Her har lillegutt sovet veldig lite på dagtid, men nå forsøker vi å la han sove ute i vogna. Både lørdag og i går sov han ettermiddagsluren ute, og da sov han 2,5 timer begge gangene. Forsøker med formiddagsluren ute nå, og da har han sovet 1,5 time til nå - selv om jeg har vært ute å putta i smokken ett par ganger (men det er absolutt innafor ;) )
Hvor lenge pleier han å sove dersom han sover inne? Mi tulle sover kun 1/2-1t av gangen....

Hvor lenge pleier han å sove dersom han sover inne? Mi tulle sover kun 1/2-1t av gangen....

Han har sovet 30-45 minutter inne, virker ikke som han kommer ned i den dype søvnen innendørs. Selv om jeg har putta smokken igjen og han har vært stuptrøtt, så har han ikke slått seg til ro igjen. Nå har han sovet 3 (!!!) timer ute i vogna. Tok inn vogna nå, da sola begynte å skinne på den og jeg ikke hadde mulighet til å sette den i skyggen uten å flytte den ned trappa. Spennende å se hvor lenge det går før han våkner! :)

Han har sovet 30-45 minutter inne, virker ikke som han kommer ned i den dype søvnen innendørs. Selv om jeg har putta smokken igjen og han har vært stuptrøtt, så har han ikke slått seg til ro igjen. Nå har han sovet 3 (!!!) timer ute i vogna. Tok inn vogna nå, da sola begynte å skinne på den og jeg ikke hadde mulighet til å sette den i skyggen uten å flytte den ned trappa. Spennende å se hvor lenge det går før han våkner! :)
Det er jo helt fantastisk! Må prøve dette jeg også:) bare synd det regner så mye ute...:/

Fikk junior til å sovne av seg selv inne i vogga i dag. Det varte i 30 minutter. satte han ut i vogna kl 16 for en lur før kvelden og han sover fortsatt nå en time senere. Kan jo være tilfeldig, men definitivt noe jeg skal teste mer.

Hun sover bedre ute, men jeg gidder ikke å ordne istand sånn at hun sover ute, for noen ganger sover hun bare 15min (inne). Burde kanskje prøvd mer ute, for det kan jo hende at hun sover lengre da..

Fikk junior til å sovne av seg selv inne i vogga i dag. Det varte i 30 minutter. satte han ut i vogna kl 16 for en lur før kvelden og han sover fortsatt nå en time senere. Kan jo være tilfeldig, men definitivt noe jeg skal teste mer.

Hvor lenge sov han?

I dag har lillegutt sovet 3,5 t + 2 t ute - og i kveld hadde vi en mye roligere og blidere gutt enn tidligere. Kan selvfølgelig være tilfeldig, men skal prøves igjen i morgen!! :)

Hvor lenge sov han?

I dag har lillegutt sovet 3,5 t + 2 t ute - og i kveld hadde vi en mye roligere og blidere gutt enn tidligere. Kan selvfølgelig være tilfeldig, men skal prøves igjen i morgen!! :)

Han sov i iallefall i 1,5 time. Ble tatt inn, våkna, spiste og sov 1,5 t til oppå sambo. Så sov fra 16 til 19.30 kun avbrutt av spising. Så da ble det ikke legging kl 8 i dag. Først nå han begynner å bli søvnig igjen.

Min sover godt ute. Men de som bor over oss har katt, så liker ikkje at hun står ute å sover alene
Dekke over vognen med noe som gjør at katten ikke kommer til? Netting eller noe?

Får ikke han te å sove ute jeg. Han blir ordentlig forbanna når han ligger i vogna. Får ikke gått tur eller noe m han. Han sover max en halv time så er det vræling ut av en annen verden. Vi har tak på terrassen, og stort vindu fra stua så jeg kan se han. Så han kan egentlig sove ute hele året, siden det er skjermet fra vind og vær. Men neida, her skal det ikke soves. :(

Back
Topp