Dagsoving og våkentid i mellom

Islay

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Noen som vil fortelle litt om sine rutiner når det gjelder dagsoving og våkentid i mellom?

Her våkner lille i 06-tiden. Får mat ca 06.30 og sover videre til ca 09.00. Vet ikke om det regnes som første dupp? Vi forlater ikke soverommet.
Dupp fra ca 11 - 12/12.30
Dupp fra ca 14 - 14.30
Dupp fra ca 16.45 - 17.15
Legges ca 19.30

Mini holder altså ut maks 2 timer, noen ganger bare 1 og 1/2 time mellom duppene sine. Hun er blid og fornøyd når hun våkner etter den første litt lengre duppen, men også etter de korte duppene. I det siste har jeg måttet vekke henne etter den siste duppen i 17-tiden for at hun skal være trøtt nok til leggetid. Jeg skulle ønske hun sov 2 lengre dupper istedenfor, men er det kanskje for tidlig? Noen som vil dele? :happy:
 
Dette er sove-«mønsteret» til Sandra, så tror ikke jeg kan gi råd:hilarious:

B13FFA55-23B9-4BC8-88A2-C6046CF609BA.png
 
Jeg ser mange bruker dette men jeg synes det er så uoversiktlig selvom det ser veldig oversiktlig ut :laughing002 men 6 min! Hjelp :dead:
Jeg ville egentlig bare finne summen i døgnet. Summen har enda ikke vært over 12 timer i perioden 20-20 så lenge jeg har registrert. «Sove 14,5 time eller mer i døgnet ved 5 mnd.» yeah right... 5-10minutter skjer stadig vekk. Jeg er like skuffet hver gang:hilarious:
 
Jeg ville egentlig bare finne summen i døgnet. Summen har enda ikke vært over 12 timer i perioden 20-20 så lenge jeg har registrert. «Sove 14,5 time eller mer i døgnet ved 5 mnd.» yeah right... 5-10minutter skjer stadig vekk. Jeg er like skuffet hver gang:hilarious:

Å hjelpes :banghead: hvordan holder du ut! Supermom altså :happy:
 
Å hjelpes :banghead: hvordan holder du ut! Supermom altså :happy:
Hun er den av mine 4 som har sovet mest tror jeg. Det føles i alle fall sånn, men jeg har aldri logget før. Når jeg har hørt om soving 14 timer i døgnet og 3-4 timer sammenhengende om natta så har jeg ikke fått det til å stemme. Og når jeg har sett andre mødre få til trilleturer og kafébesøk og husarbeid uten å se stuptrøtte ut, så har jeg ikke fatter hvordan de har fått det til. Til og med egentid om kvelden har jeg hørt om. Jeg har alltid måtte sove når babyen sov for å fungere. Men nå snitter denne på 11,5 time, og jeg har aldri vært så uthvilt noen barselperiode før. Huset ser dog til en hver tid bomba ut. Jeg klarer klesvask og oppvask, og litt trening, men ikke mer:dead:
 
Back
Topp