Dagslinser

*LC*

Gift med forumet
Hvilket merke bruker dere som har dagslinser? Bestiller noen av dere på nett og evt hvor?

Brukte Focus dailies og One day acuvue da jeg brukte dagslinser.. Fikk sendt hjem i posten 1 gang i mnd.. (Kontaktlinser pr post-abo via Interoptik)

Det visste jeg ikke at gikk ann jeg, å få tilsendt fra optiker. Tror ikke min optiker gjør det. Betaler dere noe mindre da? Jeg tenkte på å bestille på Lensway eller noe sånt. Men usikker på hvilken type dagslinser jeg skal bruke. Har prøvd noen forskjellige typer, men nå husker jeg jo ikke hvem av dem jeg likte best. Typisk[8|]! Takk for svar jenter!

ORIGINAL: *MissJ*

Det visste jeg ikke at gikk ann jeg, å få tilsendt fra optiker. Tror ikke min optiker gjør det. Betaler dere noe mindre da? Jeg tenkte på å bestille på Lensway eller noe sånt. Men usikker på hvilken type dagslinser jeg skal bruke. Har prøvd noen forskjellige typer, men nå husker jeg jo ikke hvem av dem jeg likte best. Typisk[8|]! Takk for svar jenter!

Jeg har nå mndslinser og betaler 209 i mnd.. Har autogiroavtale.. Jeg får automatisk innkallelse til linsesjekk 2 ganger i året som jeg ikke betaler noe for.. Det er inkludert i linseabo'et jeg har [;)]

Da blir det det jeg betaler for et halvt år med mnd.linser også. Kjekt å få det rett i postkassa da. Har veldig lyst til å bestille meg dagslinser på nett, for de jeg skal (pga synet mitt) er fortsatt ganske dyre hos optiker. Sånn er det å være nesten "blind"[8|][:D]. Takk skal du ha!

Pleide aa bruke one day acuvue. Ogsaa tilsendt fra optiker hver 3. maaned eller noe saant [:)]

Back
Topp