Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan er dagsformen deres nå da, jenter? Har energien kommet tilbake?
Jeg er grenseløst slapp og sliten for tiden, håper det gir seg snart. Null kvalme, men har fortsatt endel magesmerter. Men ellers aå kan man vel ikke klage
Jeg er i super form jeg! Jeg er mye utendørs, mye på turer og nyter virkelig at det er vinter. Jeg fungerer egentlig akkurat som før. Det eneste som er annerledes er at jeg ikke drikker øl i jula ;)
Har det også bra, nå som feberen og den forferdelige forkjølelsen jeg hadde i to uker i strekk er lagt på hylla, og ikke minst eksamene jeg hadde 19 og 20 desember er overstått, så har jeg det super, ferie har jeg jo også til og med 11. januar, så det gjør det jo ikke akkurat værre ;) Gleder meg Veldig til å komme igang med trening for fult etter ferie :) Tror jeg kroppen setter Stor pris på nå !
Jeg har det fortsatt helt bæsj.. Var grei i en uke eller to før jul, bare bekkenet som var vondt. Men første juledag kom både kvalme og intens hodepine tilbake. Grusomt!!! Orker ikke tanken på å jobbe, og til vanlig går jeg på jobb med over 39 i feber og har temmelig god arbeidsmoral. Den er på bånn nå for å si det sånn....