dagsens frustrasjon (obs litt lang)

¤Annoying Orange¤

Elsker forumet
har svart litt lite i det siste... men har vært innom små turer hver dag....[;)]
Er sinnsykt trøtt for tiden... [:'(][:@]er mye stress på jobb pågrunn av streiken i kommunen som heldig vis er over nå..... skal bli got å få avdelingen min tilbake... å slippe å springe etter 15små jeg ikkje kjenner annen hver dag...
(jobber i barnehage som har hatt oppe for forskjellige avdelinger hver dag)

Var jo blitt mye bedre... men nå er jeg verre igjen...[:'(] er supertøtt hele tiden... håper det gir seg fort.. siden sykemeldingen på 20% går på siste dag på fredag... 100% fra mandag i 2 uker før 3uker ferie!!![:D]

trenger ferie nå... sto jo i gata å skrek på naboen igår... men hadde jo en god grunn... de kjørte jo i 50-60 km/t rett forran huset mitt... vi har inngang nesten rett i gata og en sønn på 4... vil virkelig ikke at han skal havne under hjula dires.... så igår etter en lang dag var det siste strået for meg når de kjørte forbi... jeg masjerte bort å skjellte de ut... flaks for meg at en annen nabo hadde gravemaskin på besøk for viss ikke hadde hele nabolaget hørt meg...
men uansett...
Håper virkelig d står bra til med dere snupper!!!
godt å få ut frustrasjonen

Håper du får en bedre dag i morra og fredag[:)]

Godt du kunne maskere deg bak lyden til gravemaskina i det minste, da ja [:D]
Forstår godt at du ga dem en liten overhøvling...

Tror vi er mange som er trøtte og slitne for tida, men arbeidssituasjonen din de siste dagene hørtes jo litt i overkant tappende ut. Godt at streiken er over, så ting kan gå tilbake til normalen.

Når vi er litt lite flinke til å svare på innlegg et par dager, får vi bare tenke at vi kommer sterkere tilbake seinere - også er det jo så mange flotte damer her inne som tar ansvar og holder januar 2011 i gang i mellomtida,

bare si ifra om kjøringen, noen klarer bare ikke respektere fartsgrenser, de tenker ikke på at det er liv det er snakk om...huff. Digger deg som sa ifra jeg, ikke alle som tør det [:D]

Håper tiden frem til fri går fort og du får slappet av og koset deg !!!

Flott du sa i fra;) YOU GO GIRL!
Håper dagen din blir bedre i morgen, vennen;)

Back
Topp