Dagsøvnen da??

fru gravdal

Elsker forumet
Sover de mindre nå,deres små?? det gjør definitivt Martine, er kanskje max 2 timer med søvn poå dagtid nå og den er delt opp i 15-30 min pauser.. men hun sover greit om natten da, selv om den søvnen var mer sammenhengende før også.. nå er det mat ca kl 03.30 og mat igjen ved 7 tiden.. så står vi opp alt fra 08 til 09, men etter det sover hun lite :(

Men skal sies at etter t runder hos manuell terapaut er hun mye blidere når hun er våken da.. kan ligge leeeenge i stolen sin nå uten å bli sinna [:D]

Jeg har en sovegutt, og han må fremdeles vekkes til hvert måltid om dagen!! Er bra våken ca 6 timer i døgnet til sammen[;)] Klarer bare være våken ca 2 timer sammenhengende[:)] Har verdens fredeligste unge[;)] "bank i bordet".

Men han er mer våken nå! Før sov han hele tiden og var ikke noe særlig våken i det hele tatt!
Men våkner selvfølgelig av seg selv om natten da[:-] ca hver 3 til 4 time, men sovner med en gang han har fått mat.

Har som regel en eller to lange sovinger på dagen (2-4 timer)
og noen små..
men det er mindre enn det var ja!
Nå sover ikke min så lenge på natt, er våken hver 2-3 time for mat.

Tja, hun får vanligvis noen timer søvn på dagen. Heldigvis! For hun blir kjapt utålmodig hvis ikke...

Vi står opp i 8-tiden og så får hun seg en dupp i 10-tiden (en halvtime kanskje). Ca kl 12 går vi tur og da sover hun varigheten på turen (ca en time) og så kanskje en halvtime til stående i gangen nede (skal prøve å ha henne ute på trappa mer nå når temperaturen er grei!). Og så blir det et par dupper på ettermiddagen på kanskje en halvtime hver. Ikke alltid jeg får lagt henne ned, så noen dupper blir på fanget mitt! Men nå sover hun ute i vognen [:)] 

Når jeg teller etter så er det visst ikke så mye likevel... [8D]

ser ut til at vi ikke er helt alene om det [:D] men jeg må si, hun er VELDIG grei å legge om kvelden da..

Back
Topp