Dagsøvn

Lovisa

Blir kjent med forumet
Flere som sliter med dagsøvn? Tips?
Her har mini gått fra å sove 2-3 timer om gangen, til kun 30 min... tydelig fremdeles trøtt når han våkner.
 
Helt likt her.. Våkner på slaget 30 min!
Plutselig kan hun sove 1-2 timer i en periode også tilbake til 30min.
Kanskje ikke det du vil høre men jeg tror ikke det er så mye å gjøre :(
 
Her våkner også lillegutt etter ca 30 min når han sover inne, men med en hånd på magen hans eller litt amming så sovner han igjen 30-60 min.. på trilleturer sover ha lenge, også hvis han sover ute i vogna (ca 2 timer). Har ingen andre triks dessverre
 
30-40 minutter inne og 1-3 timer i vognen ute. Trenger ikke å gå tur, bare setter vognen utenfor. Var en lettelse å finne ut at det gikk. Soving inne sliter vi veldig med!
 
Litt det samme her nå.. Sover lett ute på tur mellom 2-4 timer, men inne kun 15-45 min ca. I gjengjeld sover hun opptil 10 timer på natta sammenhengende da, så kan ikke klage.

I går var faktisk første dagen jeg ikke har vært ute med henne pga mye snø i Bergen. Merket hun var mer urolig da hun ikke fikk den lange blunden sin.

Hun er som regel i koma i vogna si. Da kan jeg både gå tur, stikke innom treningssenteret mens hun sover i vogna og handle uten at hun våkner.
 
Er dessverre vanlig for en på 3-4 mnd å ha søvnsyklus på "kun" 30 min. Utrulig irriterende når jeg bruker like lang tid for å få han til å sovne...
 
Vi er flere i den båten... :wacky: har vært sånn en stund her...storesøster var lik, og der ble dagsovingen aldri bedre. Så har bare akseptert at lillebror også er slik...stresser meg ikke like mye denne gangen.
 
Min sover stortsett også bare korte dupper på 30 min inne. Det er litt fortvila når det er en kuldeperiode slik som nå, slik at det er umulig å ta henne med på trilletur... Det virker som at hun går i søvnunderskudd og blir overtrøtt på kvelden. Heldigvis sover hun stort sett greit på natt.
 
Min sover stortsett også bare korte dupper på 30 min inne. Det er litt fortvila når det er en kuldeperiode slik som nå, slik at det er umulig å ta henne med på trilletur... Det virker som at hun går i søvnunderskudd og blir overtrøtt på kvelden. Heldigvis sover hun stort sett greit på natt.

Hvor kaldt er det hos dere? Jeg må ut med henne noen timer hver dag, men heldigvis sjeldent kaldere enn -10.
 
Samme her! «Godt» å se vi er flere. Må nok ut å trille, men vi sliter også pga veldig kaldt vinter... effektive grader -14 i dag.
 
Godt å høre at det er flere! Her har vi hatt flere uker som det har vært for kaldt til å sove ute...
 
Back
Topp