Dagpenger fra NAV

*Snoopy*

Forumet er livet
Jeg har sendt meldekort 2 ganger uten og fått penger for det (de glemte og opplyse meg om et papir sef) men nå fikk eg penger,greit nok det.Men bare for det siste meldekortet..Har eg ikke krav på de pengene for de 2 andre meldekortene og da siden det va DERES feil at DE ikke opplyste meg om det andre jeg måtte fylle ut [8|] ??

De burde du jo få, men hvis disse periodene er i jula, så får du ikke noe. Nav regner 20.des- 1.jan som ferie, og man får ikke dagpenger for disse dagene.
Men sånn ellers har jeg ikke peiling på slikt, bare vet dette siden sambo er permittert en periode. [:)]

ORIGINAL: D*A

Dagpenger ???du faar ikke dagpenger sa,tidig nsar du har permisjon..
faar aa faa dagpenger maa du vaare reelarbeidsooker og det er du ikke med 3mnd baby

Når eg ikke har arbeid og sambo har pappapermisjon så er eg reel arbeidssøker i følge nav da..For de kan jo ikke mene at eg skal leve på 0 når sambo har papppermisjon,eg har jo regninger og betale og vi deler ikke konto og sånn så da må de jo gi meg penger.Har jo regninger eg og..

#Tonje# Æsj da,vel di skylder meg forsatt 1 meldekort utenom det da så [;)]

ORIGINAL: leneridola

ORIGINAL: Bolla85

Sånn generelt så tilbakebetaler de tre mnd tilbake, så hvis du hadde rett på de pengene, så burde du få de ja.

jeg fikk ikke utbetaling i oktober eller november, men da desember kom fikk jeg alt på en gang så du får nok pengene til slutt ja :)

Deilig [:D]Blir bra nå som eg er kommet over på mammapermisjon nå igjen [:)]

ORIGINAL: D*A

OK da er det bare meg som misforstaatt her:)
Haaper du faar penger snart:)

Den dressen *smelt* sier eg bare

Back
Topp