Dagobert!

MaryLou

Juni12s energiske <3
VIP
Satt å skrollet litt på navnekarusellen her forleden. Gjør det egentlig så ofte at det nesten kan kalles en hobby. Gravid eller ei :P hehe..!

Men kom ihvertfall over dette navnet:

Dagobert!

Først så lo jeg.. men jo mer jeg sa det jo kulere syns jeg faktisk navnet var! :P
Jeg tror ikke jeg kunne ha kalt sønnen min for det, men dæsken for et stilig navn.
:laughing025
Jeg vet ikke hvorfor, men falt litt for det! :P lol

Noe flere som har hørt om noen sære navn? :P

Satt å skrollet litt på navnekarusellen her forleden. Gjør det egentlig så ofte at det nesten kan kalles en hobby. Gravid eller ei :P hehe..!

Men kom ihvertfall over dette navnet:

Dagobert!

Først så lo jeg.. men jo mer jeg sa det jo kulere syns jeg faktisk navnet var! :P
Jeg tror ikke jeg kunne ha kalt sønnen min for det, men dæsken for et stilig navn.
:laughing025
Jeg vet ikke hvorfor, men falt litt for det! :P lol

Noe flere som har hørt om noen sære navn? :P

Analius

Fingermann

Fant dem i den store norske navnboka da jeg gikk gravid med Vesla

Analius

Fingermann

Fant dem i den store norske navnboka da jeg gikk gravid med Vesla

Oj.. :P
Ikke akkurat navn som står øverst på lista akkurat de.. :P

Her er noen flere artige jeg fant. :D

Gjøde
Bonifacius
Godtskalk
Humberto

Edeltraud
Godtfreda
Walburga

Hahahaha Omg venninnene mine kommer til å dø når jeg forteller det. Vi har spøkt med det navnet de siste 4 åra.
Trodde det var en spøk første gangen jeg hørt det!!!! :laughing001 Visst ikke det var lov å gi slike navn til ungen sin! :smiley-bounce022 Sku gjerne har møte foreldrene hans! Hva i verden tenkte de på??? laughing6

Må nå si at jeg ikke kommer til å bruke noen av disse navnene. Utrolig mye sære navn å velge blandt.

Ikke meningen å fornærme noen herlige nordlendinger, men oppe i nord synes jeg tidvis de har noen sære dobbeltnavn :-p

Mine besteforeldre er fra en liten øy i nord og i bygda der var det et brødrepar som het Odd-Kurt og Thor-Bjarne. Kanskje ikke helt i Dagobert kategorien, men spesielt nok etter min mening :-p

Ikke meningen å fornærme noen herlige nordlendinger, men oppe i nord synes jeg tidvis de har noen sære dobbeltnavn :-p

Mine besteforeldre er fra en liten øy i nord og i bygda der var det et brødrepar som het Odd-Kurt og Thor-Bjarne. Kanskje ikke helt i Dagobert kategorien, men spesielt nok etter min mening :-p
For å ikke snakke om Bob Kåre og Kåre Johnny.. Mye morsomme og spesielle navn altså ;-)

Back
Topp