dagmamma

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Vi skal begynne og tenke på å skaffe dagmamma til Emilie i på vente på bhg plass vis eg får en av jobbene eg har søkt på..

men det eg lurer på..
Blir det dumt av meg og be de som kommer på "intervju" og ta me politi attest?
man må jo det i bhg'ene og er jo sikkert en dame eg aldri har sett før så er eg litt skeptisk til det dagmamma greiene (ikke spør hvorfor for det vet eg igrunn ikke selv)

Ingenting er dumt nok når en mamma er bekymret for sikkerheten til barna sine!

ORIGINAL: EdonaLarsen

Ingenting er dumt nok når en mamma er bekymret for sikkerheten til barna sine!

Takk [;)]

Politiattest er på sin plass når man arbeider med mennesker, og ikke minst med barn.
Så det bør du kreve ja!

skjønner tankegangen din. men å kreve politi attest er kanskje å gå litt langt?? man får bare utlevert attest fra politiet når en arbeidsgiver med gyldig grunn krever en attest.
jeg forsøkte å få utlevert min egen politi attest fordi jeg trodde jeg trengte den til min jobb,men fikk avslag av politiet. de ville ikke utlevere den fordi jeg som sykepleier ikke trenger den i min jobb.

lykke til med dagmamma jakt

ORIGINAL: tess1706

skjønner tankegangen din. men å kreve politi attest er kanskje å gå litt langt?? man får bare utlevert attest fra politiet når en arbeidsgiver med gyldig grunn krever en attest.
jeg forsøkte å få utlevert min egen politi attest fordi jeg trodde jeg trengte den til min jobb,men fikk avslag av politiet. de ville ikke utlevere den fordi jeg som sykepleier ikke trenger den i min jobb.

lykke til med dagmamma jakt

Jeg og to andre vaska i en barnehage på kveldstid, det var ingen barn der.
Og vi måtte ha attest.

Så lenge arbeidsgiver krever det så får man det.

jeg har fått utlevert politi attest 2 ganger og da trengte eg ingen skriv..
ene til røde kors og andre til bhg

Politiet forstår vel at når en mor vil ha politiattest når hun skal ansette en dagmamma. Se hvor mye sykt som foregår i verden, folk dreper unger osv... Jeg ville visst alt om personen som skulle passe på ungen min i flere timer hver dag.

takk: )
snakte me ei venninne som e i politiet og ho sa det ikke var noe problem.
kunne hende eg måtte ringe og be om attesten men ellers enn det var det ikke noe problem..

Back
Topp