Dagmamma

Kaoleena

Elsker forumet
Er det noen av dere som skal ha/har dagmamma til barna deres, eller som tilfeldigvis er dagmamma selv, som vet hvor mye det er vanlig å betale??? [8|]

Dagmammaeer er dyre. Iallefall her i Bergen. her skal de ha iallefall 5000 imnd.Gjerne mer og. Hadde alltid trodd de var billige jeg.

ORIGINAL: tipp

Dagmammaeer er dyre. Iallefall her i Bergen. her skal de ha iallefall 5000 imnd.Gjerne mer og. Hadde alltid trodd de var billige jeg.

Har også alltid tenkt at det måtte jo være en billig løsning, men når man tenker etter så skal de jo ha noe å leve av de også... [8D]

ORIGINAL: lumina

hvis de tar 5000 og passer 8 timer om dagen, 5 dager i uka i 4 uker (ca) så tjener de

1250 kr i uka
250 kr per dag
31,25 kr i timen

Ja, og det er ikke mye... [&:] Men de kan jo passe flere barn, da [:)]

Har du 4 barn som du er dagmamma for, og tar 5000 pr barn får du utbetalt 20000 i mnd. Det er jo ei bra lønn [:)] MEN, du opptjener jo ingen pensjonsrettigheter når du jobber svart (såfremt du ikke har privat ordning da). Og det å ha ansvar for 4 små barn hele dagen helt alene er svært krevende. Ihvertfall om du skal gi dem et skikkelig tilbud. Så sånn sett er det ikke så mye pr barn. Og så lurer jeg på en ting, hvordan er det med forsikring når du er dagmamma/har barnet ditt hos dagmamma????

jeg har vært dagmamma, tok 40kr timen

Back
Topp