BflyW
Elsker forumet
Da har Amaya vært en hel uke alene hos dagmamma (10 - 16 hver dag). Det går KJEMPE BRA! Amaya stor-koser seg, og mammaen koser seg også uten å leke med Amaya hele dagen!
Hun er så mye mer fornøyd å lett å ha med å gjøre når hun har vært hos dagmamma enn når hun var alene hjemme sammen med meg, så det er tydelig at det å leke hele dagen med andre barn er godt for henne [:D]
Hun er så mye mer fornøyd å lett å ha med å gjøre når hun har vært hos dagmamma enn når hun var alene hjemme sammen med meg, så det er tydelig at det å leke hele dagen med andre barn er godt for henne [:D]