dagmamma....

BflyW

Elsker forumet
Da har Amaya vært en hel uke alene hos dagmamma (10 - 16 hver dag). Det går KJEMPE BRA! Amaya stor-koser seg, og mammaen koser seg også uten å leke med Amaya hele dagen!
Hun er så mye mer fornøyd å lett å ha med å gjøre når hun har vært hos dagmamma enn når hun var alene hjemme sammen med meg, så det er tydelig at det å leke hele dagen med andre barn er godt for henne [:D] 

Så kjekt for Amaya - og godt for deg å vite at du har funnet ei god dagmamma[:)] 

ORIGINAL: *Gulltopp25*

Åh så utrolig bra!
Sofie har vært hos dagmammaen i en mnd eller noe nå. Så det går unna. Det ser ut til at hun koser seg. Har fått litt reaksjon her hjemme da, at hun ikke synes det er så greit, HUN KLOKER MEG MYE, og slår etter meg, så jeg tar det som en reaksjon på at hun ikke synes alltid er greit å bli levert til dagmamma. Men hun er glad og fornøyd når jeg/vi henter henne.

Hadde jeg kunne valgt hadde jeg vært hjemme i 6 mnd til med henne, om ikke lengre..

Foreløpig har ikke jeghverken levert eller hentet siden jeg ødela benet dagen før hun begyndte og Daniel har ferie.... men det virker visst som hun ikke bryr seg så mye med å bli levert. Hun har grått et par ganger - i ca 2 minutter :-) Men ellers så storkoser hun seg. Det er jo ca 50 meter unna, og ei venninne av meg gikk forbi her om dagen og lekte litt med dem (sammen med barna sine da) og hun bekreftet for meg at Amaya hadde det bra der [:D]

Back
Topp