er det noen her som skal ha dagmamma istedenfor å bruke isåfall hvorfor ? Dere andre hvorfor velger dere barnehage ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnehage. Fordi der føler jeg han får en mer pedagogisk start på livet. Mange andre barn,....og det føles bare mer riktig
Finnes garantert flinke barnemammaer, men jeg ville ikke valgt bort barnehage for en. Måtte i så fall blitt om vi ikke fikk plass i barnehage som en midlertidig løsning
Har selv jobbet i barnehage og der kan de bli for pedagogisk... så føler jeg de er så små når de er 1 år. Så hadde nok vært en mykere start på livet vist man hadde hatt dagmamma i ett år før barnehagestart.. man vet hvor tilstede man skal være for de små.. og det klarer de aldri i en barnehageps.. jeg er for barnehage sånn egentlig men ikke når de er så små. Hadde jeg ikke gatt mulighet til å være hjemme med småen til fylte 2 år så hadde han nok måtte gått i barnehagen ja. Det ble jammen folk av barna før i tiden og. Er ikke meningen å høres negativ ut til barnehage altså
![]()
Har selv jobbet i barnehage og der kan de bli for pedagogisk... så føler jeg de er så små når de er 1 år. Så hadde nok vært en mykere start på livet vist man hadde hatt dagmamma i ett år før barnehagestart.. man vet hvor tilstede man skal være for de små.. og det klarer de aldri i en barnehageps.. jeg er for barnehage sånn egentlig men ikke når de er så små. Hadde jeg ikke gatt mulighet til å være hjemme med småen til fylte 2 år så hadde han nok måtte gått i barnehagen ja. Det ble jammen folk av barna før i tiden og. Er ikke meningen å høres negativ ut til barnehage altså
![]()
Jeg tenker selv å være dagmamma, så trenger ikke noe politiattest, er selv Barnehagelærer student så har levert politiattest og har en jobb som de sjekker politiattest minst en gang iåretEr nok mangen flinke dagmammaer der ute. Gjerne med egne barn.. en venninne ville ha jenten sin hos meg 2 dager i uken.. siden jegvskal gå hjemme i 1 1/2 år tilmen bruk gjerne noen som noen andre kjenner.. spør om de frivillig vil levere en politiattest
![]()
Jeg vil ikke ha frøkna i barnehage Iår nettopp pga det, for mye pedagogikk og stress for de små. Så vurderer å være dagmamma til et par barn i tillegg til å ha jenta mi hjemme. Å bare ta det helt med ro, leke,synge, lese og spise god hjemmelaga varm mat![]()
Jeg tenker selv å være dagmamma, så trenger ikke noe politiattest, er selv Barnehagelærer student så har levert politiattest og har en jobb som de sjekker politiattest minst en gang iåret![]()
Er veldig fristende! Ha mini hjemme ett år til å få sterkt bånd til noen andre nurkJeg har vurdert det samme![]()
Ja det hadde ikke vært noe problemJeg hadde gledelig vist politiattest vist en mor hadde hatt lyst å se. Vist jeg var dagmamma.

Tror frøkna mi hadde hatt mer problem med å vært med andre damer og ingen mamma enn å dele mamma med flereAll ære til dere som har lyst å være dagmamma <3 Jeg hadde aldri orket eller ville hatt andre sine unger hjemme hos meg hele dagentipper det ikke hadde vært så populært for mini heller, å dele mamman med flere unger..
All ære til dere som har lyst å være dagmamma <3 Jeg hadde aldri orket eller ville hatt andre sine unger hjemme hos meg hele dagentipper det ikke hadde vært så populært for mini heller, å dele mamman med flere unger..
De lærer av det og. Og vist man alikevell skal gå hjemme er det bra for barnet og være med noen andre. Tenk på den oppmerksomheten de må dele i barnehagen. Der klarer ikke de alltid å gi alle barna den oppmerksomheten de fortjener[emoji173]jeg ville ikke vært for mer en 1 barn
Helt sant! Men der er det ikke mamman sin de må dele på![]()