Dagmamma

Ulva

Forumet er livet
Snuppa får ikke bhg plass [&o][:(], så nå må vi etterhvert finne dagmamma til henne.

Noen som har hatt dagmamma før? Erfaringer?
Noen gode tips og råd å gi når vi skal finne dagmamma og ikke minst ved valg, om det blir flere alternativ?

Mitt beste råd er gå etter magefølelsen når dere velger dagmamma. En liten dårlig følelse så finner dere en annen [:)] Masse lykke til

Det er kanskje en fordel at dagmammaen har barn i samme alder selv ! Lett å finne på mye kjekt med 2 barn i samme alder !

Dytter jeg og.. Siden jeg tror vi kommer til å havne der :/

[:)]

Vi skal ha dagmamma fra januar. Vi har to referansepersoner på henne, så jeg regner med det skal gå greit. Var heldig og fant en som bor 2 min unna. Har bare snakket med henne på telefonen sålangt, så er spent på å møte henne.
Har ingen erfaring med dagmamma fra før av.
Ville bare prøvd å spørre en del rundt i området der du bor, se om noen har noen dagmamma å anbefale. Hvis du får flere å velge mellom, ta den du får best magefølelse for/ best kjemi med. Ville absolutt prøvd å få kontakt med andre som har hatt barnet sitt hos en eventuell dagmamma du finner, for å høre om de var fornøyd osv. Ikke ta en med for mange barn å passe, jeg tenker max 4.
Lykke til med letingen!

ORIGINAL: lnie

Dytter jeg og.. Siden jeg tror vi kommer til å havne der :/

Vi og :(

Back
Topp