Dagmamma

gobeelle

Flørter med forumet
Gubben har endelig fått seg jobb etter 1 år og 4 mnd uten jobb og må starte mandag.Min permisjon er så klart ferdig i morgen også,kjenner jeg blir stressa og kvalm bare ved tanken av at jeg skal la noen ukjente ta hånd om henne.Vi regnet jo med at han ikke fikk seg noe så vi har så klart ikke søkt barnehage.Hvordan har dere andre som har dagmamma klart å finne noen som er seriøse?Jeg er rimelig skremt etter alle skrekkoppslag som er i nyhetene av og til.Er det noen av dere babyverdenjenter som bor i Moss og kunne tenkt seg en unge til...iallefall for en uke slik at jeg hadde fått sjans til å ordne barnehage?

Jeg bor i Ski da, men hun er hjertelig velkommen hos meg [:D]

Skulle med glede ha sett til henne, men litt langt å kjøre til Kristiansand [;)]

Oi. Så bra han har fått seg jobb, men litt slitsomt også nå når permisjonen din gikk ut samtidig! [8|] Håper det ordner seg!
Vi har dagmamma, men det er da farmora og bestemora som har henne da, så går kanskje ikke heelt under dagmammakategorien... [;)]

Håper som sagt at det ordner seg for dere! (oppdater gjerne etterhvert når løsningen er på plass [:)]!)

Skulle også gjerne hjulpet deg, men bort rimelig langt borte fra deg, ja. Så da måtte transporten skjedd med fly eller helikopter. Muligens litt dyrt!(?)[8|][8D]

Tusen takk alle sammen men da kommer bestemor sørover i kveld og blir en uke så jeg får litt tid på meg til andre alternativer:)Skal bli deilig å komme i orden.Var forresten dritdeilig å begynne på jobb igjen..herlig:)

Back
Topp