dagmamma pris?

Dytter litt på denne, for det lurer jeg også på. [;)]

Vi bor i liten by og betaler 200,- pr dag inkl. mat.

Men har hørt at i større byer kan de ta 350-500,- uten spørsmål... [&:]

bor på bygd, og de skulle ha 3600,- i mnd for 4 dager pr uke. 200 pr dag. Symtes det var DYRT jeg!! Pluss at hun ikke hadde så fleksibel tid som bhg.

Vært en tråd om dette før tror jeg.. Husker ikke svarene der så dytter:)

ORIGINAL: LilleBolle!

bor på bygd, og de skulle ha 3600,- i mnd for 4 dager pr uke. 200 pr dag. Symtes det var DYRT jeg!! Pluss at hun ikke hadde så fleksibel tid som bhg.

Er jo mer enn det jeg betaler pr mnd for å ha småen i bhg[8|]

ORIGINAL: *februar_og_mai*

Vi fant ut at det ikke lønte seg selv om vi hadde fått kontantstøtte!!

Her betaler mi 30 kr timen..

jeg tar 400 kr dagen. Får inn ca 2800-4000 mnd.. Spørs om han er her 1-2 eller 3 dager i uka.

E tok 4000 førr 4 daga à nesten 9 timer pr dag. Og da sponsa e bleia, mat og alt som han trengte[:)]

ORIGINAL: Sofie.

E tok 4000 førr 4 daga à nesten 9 timer pr dag. Og da sponsa e bleia, mat og alt som han trengte[:)]
det er ikkje gale!:)

Jeg betaler dagpris; 200,- per dag, pluss månedskort for Oslo og Akershus (som koster ca 1250,-).

ORIGINAL: *februar_og_mai*

Men da får man jo kontantystøtte i tillegg da...
Når vi får kontantstøtte fra Alexandra er ett år kommer det til å koste oss omtrent det samme som om vi skulle hatt henne i bgh. Syns nå ikke 200 per dag er såååå mye da[;)][8|]

Back
Topp