Dagmamma og betaling

!!

Forumet er livet
VIP
Eg har tenkt å bli dagmamma, og lure på hvor mye eg kan ta for pass pr. barn?

Må jo ha litt igjen for det, så 5000-, pr stk, er det ALT for mye? Kan jo regne ut selv, at en får 3300 i kontant støtte, og da blir det jo egentlig bare 1700 fra egen lomme!

og dersom barnet hadde gått i barnehage, hadde en måtta betalt 2500-, for full stilling! Men vet ikke eg.

Hva synes dere?

Vi betalte 5000 kr i mnd da vi hadde Marcus hos dagmamma.
Dagmamman holdt alt av mat, og det eneste vi hadde med selv var bleier og våtservietter.

ORIGINAL: WZ

Dagmamman holdt alt av mat, og det eneste vi hadde med selv var bleier og våtservietter.

Okei, ja mat er jo ikke noe problem, kan eg spørre hvor magen barn hun hadde?

De jeg kjenner tar kontantstøtte + det man vanligvis betaler for heltidsplass i bhg (forutsett at ungen skal være hos dagmammaen heltid da), altså 3300,- + 2300,- = 5600,-.

Så 5000,- kan du absolutt ta [:)]

ORIGINAL: miffyjenta

Hun hadde tre og fire barn der..
Vi var utrooolig fornøyde altså, hun hadde fine rutiner. Var mye ute og hadde variert meny. De fikk varmmat etter soving, rundt kl halv tre eller tre..
Dette var noe hun avtalte med alle oss foreldre, da slapp vi å stresse med middag da vi kom hjem..

ORIGINAL: miffyjenta

Hun hadde tre og fire barn der..
Vi var utrooolig fornøyde altså, hun hadde fine rutiner. Var mye ute og hadde variert meny. De fikk varmmat etter soving, rundt kl halv tre eller tre..
Dette var noe hun avtalte med alle oss foreldre, da slapp vi å stresse med middag da vi kom hjem..

Okei, tusen takk for tips[:)] 

Back
Topp