*Vindrua* Elsker forumet 7 Feb 2009 #1 Noen her som er dagmamma i Tromsø eller vet om noen? Jeg begynner å jobbe igjen på tirsdag den 10 feb. så er på jakt etter ei god dagmamma! Kan dere være snill å hjelpe meg å dytte på denne? Takk:)
Noen her som er dagmamma i Tromsø eller vet om noen? Jeg begynner å jobbe igjen på tirsdag den 10 feb. så er på jakt etter ei god dagmamma! Kan dere være snill å hjelpe meg å dytte på denne? Takk:)
[ellaumbrella] Forumet er livet 9 Feb 2009 #3 Ane ikke.. Prøvd å annonsere i avisa eller på finn.no? [:)]
*Vindrua* Elsker forumet 10 Feb 2009 #4 ORIGINAL: ellaumbrella Ane ikke.. Prøvd å annonsere i avisa eller på finn.no? [:)] Nei,har ikkje gjort d enda.. Dytt..
ORIGINAL: ellaumbrella Ane ikke.. Prøvd å annonsere i avisa eller på finn.no? [:)] Nei,har ikkje gjort d enda.. Dytt..
*Vindrua* Elsker forumet 11 Feb 2009 #7 ORIGINAL: hildemor1 kor du bor henn? veit om ei på kvaløysletta[:D] Bor på Strandkanten. Men har bil så kan levere ho vss d e aktuelt... Send mæ PM!
ORIGINAL: hildemor1 kor du bor henn? veit om ei på kvaløysletta[:D] Bor på Strandkanten. Men har bil så kan levere ho vss d e aktuelt... Send mæ PM!