jeg vurderer dagmamma på deltid (typ 2 dager i uka) en stund fremover.
Men bare vurderer.
For hva er egentlig fordeler og ulemper med dagmamma?
Men bare vurderer.
For hva er egentlig fordeler og ulemper med dagmamma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk til dagmamma, hun bodde i tunet mitt. Det opplevdes veldig trygt for meg, kjent plass og kjent fjes. Og vi snakker fremdeles sammen når vi møtes
Det er jo mindre regler enn i en barnehage. For min del var det mindre stress også.
Hvordan oppfattet du at det var mindre regler? Er det positivt eller negstivt? Og hva slags type regler mener du?
For meg er det et virkelig negstivt aspekt at det ikke stilles krav til pedagogisk bakgrunn eller oppfølging. I tillegg er jeg usikker på om politiattest skal foreligge. Kan man som forelder kreve det? I forhold til sykdom kan det være mer utsatt i og med at man som dagmamma ofte er alene uten mulighet til å få vikar. Jeg hadde valgt dagmamma som absolutt siste utvei dersom jeg ikke så noen annen løsning og måtte i jobb.
Hvordan oppfattet du at det var mindre regler? Er det positivt eller negstivt? Og hva slags type regler mener du?
For meg er det et virkelig negstivt aspekt at det ikke stilles krav til pedagogisk bakgrunn eller oppfølging. I tillegg er jeg usikker på om politiattest skal foreligge. Kan man som forelder kreve det? I forhold til sykdom kan det være mer utsatt i og med at man som dagmamma ofte er alene uten mulighet til å få vikar. Jeg hadde valgt dagmamma som absolutt siste utvei dersom jeg ikke så noen annen løsning og måtte i jobb.