Daglig spark

drømmeren84

Gift med forumet
Fra når kjente dere spark daglig?:)

Jeg er 3.gangs og 18+1/18+3 og venter utålmodig på daglig spark :)
Tror jeg har kjent det et par ganger de siste dagene men ikke sikker.
Vet morkaken ligger på siden så den skal ikke være til hinder for å kjenne noe..
 
Jeg har kjent det noen uker nå, har morkaka foran men det kjennes ut som han sparker nedover/innover hver kveld :p
 
Jeg er 19 uker i dag og har vel kjent i 1,5 uke. Men daglig i en uke :)

Nå kan jeg også se sparkene utenpå magen.
 
Jeg er 19 uker i dag og har vel kjent i 1,5 uke. Men daglig i en uke :)

Nå kan jeg også se sparkene utenpå magen.

Åååå jeg vil og hehe :) er jo så utålmodig at halvparten kunne vært nok Hahaha :)
 
Jeg bikker snart 21 uker og kjenner fortsatt ikke daglig aktivitet i magen!
Har morkaka foran så det er nok litt derfor, i tillegg ligger lillebror stort sett alltid med ryggen ut og bein og armer inn:)

Gleder meg!
 
Jeg er 20+6 og tror jeg kjente noe i går natt for første gang! Det kjentes ut som jeg fikk skikkelig hjertebank i magen ved urinblæra, måtte gå på do :p Håper ikke det tar alt for lang tid før det blir daglig.
 
Hmm da håper jeg at jeg kjenner noe daglig snart :) :)
 
Jeg er 20+6 og tror jeg kjente noe i går natt for første gang! Det kjentes ut som jeg fikk skikkelig hjertebank i magen ved urinblæra, måtte gå på do :p Håper ikke det tar alt for lang tid før det blir daglig.

Er du 1.gangs :)?
 
Jeg er 21 uker og har kjent daglig i ca to uker :)

Hmm føler jeg henger så langt bak dere alle sammen så det gjør meg jo enda mer utålmodig haha :) men altså, jeg kan kanskje forvente å kjenne daglig i løpet av max 2 uker .. håper iallefall :)
 
Hmm føler jeg henger så langt bak dere alle sammen så det gjør meg jo enda mer utålmodig haha :) men altså, jeg kan kanskje forvente å kjenne daglig i løpet av max 2 uker .. håper iallefall :)
Har ikke kjent et eneste spark enda jeg :p
 
Har kjent bevegelse i flere uker, noen dager etter hverandre men mest ingenting:) er 20+0 i dag.
 
Kjente det første gang 17+2 og begynte å kjenne daglig et par dager etter det :) er førstegangs her med morkaka på bakre vegg:)
 
Back
Topp