daglig skravle tråd..

iris29

Forelsket i forumet
hva med å ha en daglig skravletråd nå siden det nærmer seg mai med stormskritt :-) ? hva synes dere jenter?

Ja, men det ser ut som om det er dårlig med skravling i påska!! Her på levanger har plutselig vinteren kommet for fullt igjen. Jeg som satt ut i t-skjorte og solte meg for litt over en uke siden. Nå er været bare dritt igjen!! F... Det er så kjedelig! Ingenting å finne på, går på veggen snart![:@]

Her var det pine med snøstorm igår..Først var det SOL...og sommervær og så plutselig når jeg snur meg etter 5min så er det SNØ....

Jeg er med!! Er bare litt borte noen timer daglig, men jeg er innom morgen og kveld!!

da tar bare den første som logger seg på etter midnatt å starter tråden..

Er det ikke alt en slik tråd her? [8|][:)]

jo, der er en skravletråd. men det jeg tenkte på er en slik som blir laget hver dag. Vi hadde slik i termin i juli.. Den som logget seg på først startet den, f.eks skravletråd 07.04.. så skrev alle hva de sullet med om dagen, hvike planer de hadde eller hvordan formen var.. det var koseligt :-) folk blir mer aktive på termin klubbene nå når terminen nærmer seg..

Aha...skjønner [:)]

vi kan jo ihvertfall prøve og håpe at noen er interessert i å skravle litt..

der er som regel endel som får litt søvn problemer på slutten ... holde sammen da :-)

Det er sant...hehe...har begynt med det allerede jeg så....skal ikke se bort i fra at jeg er en av de som skriver endel her fremover..... Har bare halvannen uke igjen å jobbe og, så da blir jeg sikkert boende her på dagtid, hihi....Eller...har jo masse å fikse den siste tiden og da...hm...skravler fælt allerede jeg [;)]

da er du jo snart ute i permisjon, blir sikkert deiligt. jeg er hjemme med en meget aktiv gutt som akkurat har blitt 9 mnd.. skulle av og til ønske han tok en liten pause... hehe.. har spurt han pent, men det virket ikke som om at han tok den helt..

ORIGINAL: iris25

da er du jo snart ute i permisjon, blir sikkert deiligt. jeg er hjemme med en meget aktiv gutt som akkurat har blitt 9 mnd.. skulle av og til ønske han tok en liten pause... hehe.. har spurt han pent, men det virket ikke som om at han tok den helt..

oioi, da er vel dagene dine bra fyllt opp, tenker jeg. Dagene går litt raskere når man har flere enn seg selv å tenke på, vil jeg tro! 

Hvordan tror du det blir med to så små da Iris, hvis jeg kan spørre om det?! Ikke meningen å være så nysgjerrig....

tror det går kjempe fint :-) håper ihvertfall det.. min svigermor skal ha storebror en dag i uka, så meg og minstegullet kan kose oss. Ellers er det klart at hvis det ikke går, er det jo mulig å sette størstemann i barnehage. de første mnd sover knøtene ganske mye, så håper å få en relativt rolig start...

Ska se at det går helt supert!! Det som er positivt, er at de to mest sannsynlig får et tett og fint søskenforhold!!

det håper og tror eg og [;)]

Må være hjemme først, vi har vært noen dager hos foreldra mine på hvaler og røket ål, koselig[;)]

Back
Topp