daglig sex??

iris29

Forelsket i forumet
Hvor mange av disse her sprengkåte julidamene har sex hver dag???

Det har vi, godt å kjenne at maen tenner på meg ennå ;-)

ORIGINAL: jomfruen-82

Sex,hva er det???[;)]

Signerer.. [8|]

Føles sånn iblant iallefall. Mannen tenner , men det er vel jeg som er litt treig kanskje??..

Daglig? Heh, månedlig, kanskje! Hvis han er heldig! [:-]

Sex,hva er det???[;)]

Må signere denne jeg også.

sex?[8|] ka før noke ?[8|] hehe

mannen min he våre på sjøen i snart 8 veke , so kan ikkje sej ej he hørt d orde på ei stond nej [8|]

Hvor mange av disse her sprengkåte julidamene har sex hver dag???

Det har vi, godt å kjenne at maen tenner på meg ennå ;-)

Ca 1-3 ganger i uka.. Det har tatt seg kraftig opp siden tidligere i svangerskapet [:)] Dessuten skal det være bra når det nærmer seg termin... kanskje det skjer noe?

sjelden her.....ser hverndre stortsett bare annenhver helg...men imorgen er det sommerferie,,,,etter eksamen!!
Da blir det andre boller!!
tenner som lynet han her da..[:D]

Jeg er faktisk litt små ivirg på denne fronten enda jeg da[:)] hihi
Men ikke like lett & smidig - har liksom ikke samme "stilen" ... you know what i mean??[:D]
Tross stor mage er vel snittet pr uke på 4 vil jeg anta...[;)]

PØH, Husker Ikkje sist vi hadde sex....
Samboeren min synes at det er ekkelt og skulle ha sex med meg nå på grunn av at babyen også er Der..

ORIGINAL: Dorothy_1

Samboeren min synes at det er ekkelt og skulle ha sex med meg nå på grunn av at babyen også er Der..

hihi....søtt da...men babyen vet jo ikke om det....skal dere kke ha sex etter at den er kommet heller da....den skal vel ligge i sengen ved siden av deres...??[8|][:)]

ORIGINAL: førstegangsgravid

ORIGINAL: Dorothy_1

hihi....søtt da...men babyen vet jo ikke om det....skal dere kke ha sex etter at den er kommet heller da....den skal vel ligge i sengen ved siden av deres...??[8|][:)]

Han sier at han vil hilse på babyen på en "Normal" måte.... [&:][&:][8|][8|]

hmm....snodig fyr,..!!
Kanskje han bare er impotent blitt,,,stakkaren

ORIGINAL: schnuppa

Sex,hva er det???[;)]

Signerer.. [8|]

Føles sånn iblant iallefall. Mannen tenner , men det er vel jeg som er litt treig kanskje??..

Signerer den [:D] Det er jo fint å vite at samboeren fortsatt har lyst på meg, men det er jeg som liksom ikke har den store gløden lengere her [&o]

ORIGINAL: Steinbukk73

Ca 1-3 ganger i uka.. Det har tatt seg kraftig opp siden tidligere i svangerskapet [:)] Dessuten skal det være bra når det nærmer seg termin... kanskje det skjer noe?

signerer denne. Sexlysten har tatt seg kraftig opp etter at jeg ble gravid.

ORIGINAL: førstegangsgravid

hmm....snodig fyr,..!!
Kanskje han bare er impotent blitt,,,stakkaren

Det har han nok Ikkje... [;)]
Men dersom det blir overtid her, Og Jeg vil prøve og få litt fortgang, Skal han virkelig få gi meg Inn.... [:D]

Jeg er rett å slett for svær føler jeg.. alt er vondt og kronglete...

stakkar mannen min.. [:(]

ORIGINAL: chello

jeg har så lite sex at når vi første gjør det går det for mannen innen det har gått 5 min *knis*[:D]

Hihi... Denne mannen kommer ganske fort også, men nå er vi så heldige at jeg er enda raskere.. hahaha.
Og sexlivet har virkelig tatt seg opp de siste ukene. Var så redde for å skade babyen (selv om vi vet at man ikke gjør det) så var vi det da...
Nå er det fres i senga igjen gitt[;)]

MEN HVER DAG... neineinei, så kåt er jeg ikke[:D] Det var bare i begynnelsen i bli kjent perioden.

Back
Topp