dagfinn lyngbø!!!!

min erik august

Betatt av forumet
jeg skl på julebord med jobben nå fredag på latter. og skal så klart se på han.....har ingen anelse på hvem det er. har goglet han, men ne.....hvem er han? gleder meg så klart. skal bli deili med en bedre middag og fullstendi ro til å kunne prate med kollegaer. 

Ja han er morsom:)  Var på showet hans i sandnes torsdag som var:) Veldig morsomt.  Showet handler en del om dette å bli foreldre også:)

også er det han som har den norske stemmen til Sid i istid om du har sett de filmene på norsk før[:)][:)]

jeg syns han er veldig morsom, så kjenner jeg er litt missunnelig[:)][:)]

Jeg har vært på stand-up show med han før! Gle deg!! [:D] Jeg lo så jeg gråt [:D]

tusen takk jenter, da har jeg dannet meg et bilde av han sånn ca halveis.....har aldri likt stand up show ting før...kansje han kan forandre meininga mi....

ORIGINAL: *jordbærpiken*

også er det han som har den norske stemmen til Sid i istid om du har sett de filmene på norsk før[:)][:)]

jeg syns han er veldig morsom, så kjenner jeg er litt missunnelig[:)][:)]

da skal jeg sette på istid filmen når mannen er ferdi å se på hotell cæsar [:D][:D][:D] tusen takk

ORIGINAL: merete_80

Haha, trodde alle visste hvem han var. Han har holdt med stand-up en hel evighet. Er gift med Pernille Sørensen. Jeg syns han er en av de morsomte mennene i Norge. Lucky you, baby :)

http://www.youtube.com/watch?v=7JUQcMaGXeg

tusen takk snuppa.....no blir jeg jo sittende her.....

Oh yes!for min del er han en av de morsommeste stand up komikerne i landet[;)][8D]heldiggrisen du!

ORIGINAL: Aline

dagfinn lyngbø er helten min!! [:D]

han trenger faktisk ikke åpne munnen engang før jeg ler så jeg nesten tisser litt på meg!!!

Kos deg masse på stand up show!! Du kommer til å få det knall gøy!! [:D]

SIGN!!!
Dagfinn

ORIGINAL: min erik august

Haha, trodde alle visste hvem han var. Han har holdt med stand-up en hel evighet. Er gift med Pernille Sørensen. Jeg syns han er en av de morsomte mennene i Norge. Lucky you, baby :)

http://www.youtube.com/watch?v=7JUQcMaGXeg

tusen takk snuppa.....no blir jeg jo sittende her.....

Masse på youtube. Den er kanskje ikke den aller morsomste jeg fant (tok det første og beste [8D])

Men du, ikke like stand-up? Rar, eller? *fniser*

jeg er uten tvil og definitivt rar [:D][:D][:D]

HAN ER RÅ mMORSOM og evolusjon er en av de standup showene jeg har ledd mest av!!!!

HAR DU IKKE SETT HAN??[:o] søk på youtube.com og forbered deg på å LEEE!!
Jeg rett og slett digger den mannen! Han er dødsmorsom![:D]

Jeg skal i morgen. gleder meg!!!!

ORIGINAL: Aline

dagfinn lyngbø er helten min!! [:D]

han trenger faktisk ikke åpne munnen engang før jeg ler så jeg nesten tisser litt på meg!!!

Kos deg masse på stand up show!! Du kommer til å få det knall gøy!! [:D]

Signerer denne! Han er super!

Back
Topp