Dager

Lykkedokka

Glad i forumet
Dagene hopper av gårde. Helt utrolig slik tiden går. Var hos legen i dag, alt som det skal være[:D]
Gleder meg skikkelig til den obligatoriske ul. MEn jeg har desverre ikke fått dato enda[X(]

Håper virkelig at det går like bra hele veien til mål[:D]

Tiden går kjempe fort [:)] det er jo supert da, jeg er faktisk... er du klar?? hehe..

Ferdig meg julegavene til min familie [:D][:D][:D] bare sambo sin familie igjen.. haha..
jeg har ikke tenkt å gå på kjøpesenter i den stressa tiden [:D] hehe.. jeg kan egentlig ikke tro det selv.. haha..
men men..

Har du vært på første kontroll hos legen?? jeg fikk innkallelse en uke etter jeg var på kontroll..
skal på UL 02.09 [:)] håper du får snart da [:)]

Dette er vel den 3. kontrollen jeg har vært på. Men hun "dumme" sykepleieren som skulle stikke meg i fingeren bommet, så hun traff en nærve(AUAUAUAU). Det er ikke godt.
MEn jeg overlever sikkert[:D]

Ferdig med julegaver????? Men er vi ikke i August?? Hehe, heldig du. SKulle ønske det var meg. Hater dette julestresset.
Men det som er positivt er at jeg må prøve å skape en "familie" jul i år. (trenger øvelse)[:D] For at den lille får fine opplevelser i årene som kommer[:D][:D]

hehe... yes er ferdig med julegavene :))
jeg skal ha mamma, ste faren min, mine 3 søstre med følge og ett tantebarn på julaften, pluss meg og sambo, så vi blir en gjeng.. men jeg gleder meg utrolig mye..
må gjøre det sånn da sambo ikke vil dra til østlandet når jeg er høygravid på en måte :)) hehe..

så jeg skal lage skikkelig tradisjonell juuuul [:)] gleder meg =) skal ha hele pakka :) må lage pinnekjøtt og stekt ribbe, noen liker ditt og andre datt :))

jeg stakk meg selv i fingeren sist time hos legen jeg.. mamma må sjekke blodsukkeret sitt for hun har den mildeste formen av diabetes så hun må følge med og da har jeg stukket meg noen ganger på gøy [:D] hehe.. for å sjekke..
jeg HATER blodprøver men stikk i fingeren går helt fint [:)]

koselig at du skal lage skikkelig jul [:)] det er som du sier, vi trenger litt trening på det [;)]

Back
Topp