Dager dere ikke føler dere gravide?

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Jeg har en sånn dag idag.. føler meg ikke gravid. Sikkert fordi jeg ikke er kvalm lenger. Prøver å tenke over litt hvordan jeg føler meg: er jo trøtt og hard i magen som fy og sulten. Så mååå jo være gravid:D hvordan er det med dere?

Jeg har hatt tre slike dager nå i uke 8 hvor jeg nærmest tror jeg har mistet pga manglende symptomer.

I dag kjenner jeg derimot at jeg er stuptrøtt og puppene er ømme. Kvalmen er langt svakere enn forrige uke. Symptomene mine svingte kraftig i uke 6 også.

Husker for øvrig jeg hadde flere symptomfrie perioder i første trimester da jeg gikk gravid med sønnen også:) I 2.trimester merket jeg ikke noe til gravidtetstegnene før jeg etter hvert kjente liv og da jeg brått fikk bekkenløsning.

Last edited:
Jeg har hatt tre slike dager nå i uke 8 hvor jeg nærmest tror jeg har mistet pga manglende symptomer.

I dag kjenner jeg derimot at jeg er stuptrøtt og puppene er ømme. Kvalmen er langt svakere enn forrige uke. Symptomene mine svingte kraftig i uke 6 også.

Husker for øvrig jeg hadde flere symptomfrie perioder i første trimester da jeg gikk gravid med sønnen også:) I 2.trimester merket jeg ikke noe til gravidtetstegnene før jeg etter hvert kjente liv og da jeg brått fikk bekkenløsning.

Det er beroligende det! Husker jeg hadde det sånn sist svangerskap også,men ikke hvilken uke. Nå er jeg jo 8+3:) skummelt dette:)

Iforhold til forrige svangerskap så føler jeg ikke ofte gravid denne gangen :O
Kun kvalm når sulten vs konstant kvalm med oppkast de første 3 mndene sist.
Stupetrøtt denne gangen.

Hadde det ikke vært for vond korsrygg og bøy og tøy rundt om så ville jeg ha stilt spm om jeg er eller er ikke gravid :-P

Har ikke følt så mye på at jeg er gravid hittil. Bortsett fra tissetrengt og ømme pupper. Er 7+3 i dag og har ikke vært kvalm enda. Men skal ikke så mye til før jeg blir ganske mett. På en måten savner man kvalmen for å få bekreftelse, men på en annen måte håper jeg den ikke kommer Får tro det er like vanlig å ikke ha så mye symptomer som det er å ha

Hvordan er det hos dere med murringer ? Er snart 10 uker, men har ikke kjent murringer siden uke 8

Jeg er så dårlig nå at jeg skulle ønske jeg fikk oppleve å være gravid uten å ha symptomer. Om enn bare for én dag ... :-(

Mindre tegn denne gangen enn sist. Har jeg dagvakter på jobb må jeg spise noe annenhver time for å ikke være kvalm/uggen, ellers gpr det egentlig greit. Sist spydde jeg flere ganger om dagen.

Er sykt trett om dagen da, men det har jeg vært siden i sommer mer eller mindre.

Hær har jeg hatt lite graviditets symptomer di siste dagene. Ømheten i puppene har også nesten forsvunnet. Fått mere energi og knapt kvalm lengre. Dette gjør jo meg super bekymret. Var også på første jordmor time på mandag. Var da 9 + 5 og hun hørte ikke hjertelyd. Noe som også er helt vanlig før uke 10 som er tidligst. Er ikke forstoppet lenger heller. Snarere tvert imot i takene...flere ganger iløpet av dagen jeg bare har hatt lyst til å kontakte sykehuset og få ultralyd. Men får vel bare smøre meg med tålmodighet til den 25. Uhorvelig lenge til akkurat nå

Back
Topp