Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt tre slike dager nå i uke 8 hvor jeg nærmest tror jeg har mistet pga manglende symptomer.
I dag kjenner jeg derimot at jeg er stuptrøtt og puppene er ømme. Kvalmen er langt svakere enn forrige uke. Symptomene mine svingte kraftig i uke 6 også.
Husker for øvrig jeg hadde flere symptomfrie perioder i første trimester da jeg gikk gravid med sønnen ogsåI 2.trimester merket jeg ikke noe til gravidtetstegnene før jeg etter hvert kjente liv og da jeg brått fikk bekkenløsning.
Litt mindre markerte murringer her også (10+5). Kjente mest frem til uke 8 jeg også.Hvordan er det hos dere med murringer ? Er snart 10 uker, men har ikke kjent murringer siden uke 8
Føler jeg er litt overbekymret denne gangen , husker jeg hadde så mye murringer med nr 2 , men ting er så annerledes nå med nr 3.Litt mindre markerte murringer her også (10+5). Kjente mest frem til uke 8 jeg også.
Jeg er så dårlig nå at jeg skulle ønske jeg fikk oppleve å være gravid uten å ha symptomer. Om enn bare for én dag ... :-(