Dagens!

1+1

....
Hei hei :-) Hva har dere gjort i dag? Jeg har blitt filleTANTE til ei skjønn lita jente, Eva :-) Er utrolig glad for venninna mi, og alt har gått og går strålende :D En liten del av meg ble selvfølgelig grønn av misunnelse - de er såå heldige som endelig får kose seg med sin nyfødte datter - ble plutselig veldig klar for å møte mi lille tulle :-) Godt det kun er to uker til termin og ikke to måneder ;) Ellers har jeg fylt fryseren med 100 boller/kanelsnurrer i dag, mens mannen har beisa terrassen ferdig :) Gjørelista før fødsel minker og minker!

Ja, føler også at for hver person jeg kjenner som føder, så blir jeg bare mer og mer klar for å møte den lille i magen. Syntes han snart kan komme ut ;-)

Flink du har vært som har fylt fryseren med masse boller :-D

Jeg har hatt besøk av ei venninne og datteren hennes, og når de dro vasket jeg sprinkelsenga og redde den opp. Nå er det så godt som klart til snuppa kommer - og jeg har bare 5 - FEM - dager igjen til termin! Det er så rart å tenke på. Kanskje dette er den siste helga vi bare er en familie på 3...

Back
Topp