Dagens!

Skrållan

Forumet er livet
Hahaha, Tobias snakker jo et språk bare han og jeg forstår, og nå kom han med dette gullkornet:

"Mamma, det er bommert på tissen!" [8D][:D]

Ja, nå kan dere gjette hva han mente, haha!

hehe [:D]

Jeg vil vel tippe bæsj?

I barnehagen i går sa Håvard (satt ved bordet og var ferdig å spise) "Håvard bakke" Neeei, sa personale du heter ikke Håvard Bakke. Håvard ble sintere og sintere "HÅVARD BAKKE" Til det gikk et lys opp hos en av de voksne; Håvard Vaske!!! [:D] Han ville vaske hendene sine [:D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Jeg vil vel tippe bæsj?

I barnehagen i går sa Håvard (satt ved bordet og var ferdig å spise) "Håvard bakke" Neeei, sa personale du heter ikke Håvard Bakke. Håvard ble sintere og sintere "HÅVARD BAKKE" Til det gikk et lys opp hos en av de voksne; Håvard Vaske!!! [:D] Han ville vaske hendene sine [:D]

Hahahaha, skal se gutten sitter og skryter på seg å hete Håvard Bakke ja! [8D]

Neida, handler ikke om bæsj [8D] bommert er skummelt, og tissen er Disney channel [8D][8D] "Mamma, æ vil sjå tissen!" ... vi kan få mange kinkige episoder siden han kaller Disney for tissen merker jeg...

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: *Perlemor*

Jeg vil vel tippe bæsj?

Hahahaha, skal se gutten sitter og skryter på seg å hete Håvard Bakke ja! [8D]

Neida, handler ikke om bæsj [8D] bommert er skummelt, og tissen er Disney channel [8D][8D] "Mamma, æ vil sjå tissen!" ... vi kan få mange kinkige episoder siden han kaller Disney for tissen merker jeg...

HAHAHA Hadde jeg aaaaaaaldri gjetta [:D][:D][:D]

Håper du noterer ned!

Hehe morsomt[:D]

Her roper mikael på kuuuuuuken[:)] Han roper på gluggen i mikke mus[:)]uff, hehe[:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

ORIGINAL: sandra 22

Hehe morsomt[:D]

Her roper mikael på kuuuuuuken[:)] Han roper på gluggen i mikke mus[:)]uff, hehe[:D]

Haha....må bare le! [:D]

Haha, apropos k*k, Tobias kaller søskenbarnet sitt Lucas for Kukas! Fiiiiint når han henger ut vinduet og ROPER på Kukas altså! [:D]

Back
Topp