Dagens vits (er?)

MonicaM

Elsker forumet
Mailykke <3
Her kommer i alle fall en:

Gubben så på kjerringa si med ett håpefullt blikk og spurte: "Hva med ett lite
nummer?"
Kjerringa så strengt tilbake på gubben og sa:"Du har kommet til et nummer som ikke lenger er i bruk"

[:D][:D]

Hvorfor snakker ikke kvinner under forspillet? De har ikke nok tid.

Hvorfor er kvinner så dårlige til å lukeparkere? Fordi menn stadig vekk forteller dem at dette:
|<---------------------->|
er 20 cm.

En gammel mann bor alene på en gård. Han skriver til sin eneste sønn, Petter, som sitter i fengsel :
” Kjære Petter! Jeg har det ikke så bra for tiden. Det ser ut til at jeg ikke vil dyrke mine egne poteter i år. Jeg begynner å bli for gammel til å spa og vende den lille potetåkeren i hagen. Skulle ønske du var her, for jeg vet du ville ha ordnet det for meg. ”
En drøy uke senere får bonden følgende brev i postkassen :
” Kjære pappa! Du må ikke grave i hagen, for det var der jeg gravde ned likene. "
Neste morgen blir gården overfylt av folk fra Kripos og lensmannskontoret. De graver opp hele hagen, men finner ikke en døyt! De ber bonden om unnskyldning og drar sin vei.
Ikke lenge etter mottar bonden et nytt brev fra sin sønn :
” Kjære pappa! Nå kan du bare sette poteter. Det var det beste jeg kunne få til her jeg sitter. "

Her er en skikkelig "teit" en jeg husker fra barndommen

Lille Per skulle Spørre mammaen hans om noe og, ropte på henne, fikk til svar at hun var på badet. Lille per kom brasende inn til sin nakne mor, pekte på "dåsa" og spurte hva det der var. -Det her er gresset mitt det sa hun, javel sa Per og tenkte vel ikke noe mer over det.
Neste dag oppsto samme situasjon men da var det far i huset som fikk det samme spørsmålet om sin intime del.- Joda, det er ormen min det gutten min. Javel Sa per og tenkte ikke noe mer over det heller.
Den natten sneik Lille Per seg inn på soverommet til mammaen og pappaen, og krøp under dyna til dem. Plutselig ser han noe og roper opp MAMMA, PAPPA, ormen kryper i gresset!

*tørr latter herfra*[:D]

To kvinner er ute på byen for å shoppe,da de plutselig ser en kjenning komme ut fra en blomsterbutikk. Søren,nå er kjæresten min ute og kjøper blomster til meg, sier brunetten.Liker du ikke blomster? spør blondinen. Jo da, men han har forventninger etterpå, og jeg har ikke lyst til å tilbringe hele helgen på ryggen med bena i været. Blondinen blir taus og tenker seg om før hun spør forsiktig: Har du ikke vase?

En ung buktaler har en kveld en forestilling i en liten by. Med dukken på fanget. Han starter som vanlig med sine dumme blondinevitser.

Plutselig spretter en blond kvinne på 4. rad opp på stolen sin og begynner å rope:
- Jeg har hørt nok av sånne dumme blondinevitser. Hva får deg til å tro at du kan stigmatisere kvinner... på den måten? Hva har fargen på en kvinnes hår å gjøre med hennes verdi som menneske? Det er karer som deg som gjør at kvinner som meg ikke blir respektert i arbeids- og samfunnslivet, og til å utnytte vårt potensiale til fulle. Det er fordi du og dine likesinnede fortsetter å diskriminere oss. Ikke bare blonde kvinner, men kvinner generelt... OG ALT I HUMORENS NAVN!

Den etter hvert litt flaue buktaleren begynner å beklage, og da roper kvinnen:

Du holder deg unna dette, jeg snakker med den lille drittsekken på kneet ditt!

[:D][:D][:D][:D]

en gammel dame stopper en ung lang håret mann på gaten og spør:
- unnskyld unge mann kan du si meg hvordan jeg raskest kan komme til sykehuset?
den unge mannen svarer:
- gå på rødt!

Back
Topp