Dagens utblåsning!

TrineR

Glad i forumet
nå har jeg gått å spydd og vært kvalm i flere dager! jeg har min datter fulltid (venter på barnehagestart i august) jeg jobber turnus 50% som er helg og kveld stortsett... jeg har som sakt samber, som er far til både min datter og spiren i magen.
har jeg noen som helst rett til å få litt hjeeeelp i huset og med min datter tru. jeg er våken på netterne, spyr hele dagen.. jeg er DØDS sliten..
Min datter har fått en periode hun sover kanskje 9 timer i døgnet, hun kler av seg på rommet, tisser OVERALT.. hun er rappkjeftet... +++... oh.. denne dagen er tung for meg:( gubben jobber som teknisk leder, så han mener han ikke kan ta fri.. men jeg må da ha rett på å være syk jeg også, syk barepasser +++... hjeeelp [:@]

Huff, det høres ut som du går igjennom en tøff periode og jeg føler med deg. Var så kvalm som det i mitt forrige svangerskap og vet alt om å være helt utav det. Og du er jammen meg flink som klarer å ta deg av datteren din og jobbe når du er så dårlig. Bøyer meg i støvet og er veldig imponert[:)] Men som du sier så bør du få gubben til å skjønne at han må bidra med huslige ting og datteren når han kommer hjem fra jobb. Det er viktig at du får ro og får slappet av innimellom så hvis det blir for slitsomt for deg vil jeg anbefale deg og snakke med legen. Eventuelt få sykemelding for en periode. Lykke til[:)]

Stoooooooooor trøsteklem[:)]

huff så vanskelig situasjon, men så tøff du er som klarer det likevel. Synes absolutt du burde ha rett på litt fri du også. Hadde begynt å sette litt krav jeg da. Håper ting snart blir bedre for deg, slik at du kan nyte svangerskapet og familielivet

tusen takk for det.[:)]. fikk kjefta samboern hjem nå[:)] jobben jeg har er perfekt nå som jeg er gravid, det er omtrent ferie.. jeg er personlig assisten (er hos en fast i et fast hus) den er eneste avbrekket jeg får fortiden.
viss jeg ikke er der, så er jeg hjemme med dattra mi.. folk stiller opp viss ingen av oss får d til å gå opp.. men jeg vill ikke si noe om at jeg er gravid enda.. vill vente til jeg er 12 uker, og har vært til legen.. men jeg fikk skreket meg til noen timer fri i dag:) meget glad for det!

Så bra at han kommer hjem[:)] Da har han jo skjønt det nå i hvertfall[:)] Så krysser jeg fingrene for at han tar over alt hjemme når han kommer og så kan du slappe av og kose deg her på babyverden[:)] Det er vel fortjent[:D]

Hørtes ut som du har en veldig koselig jobb så skjønner at du vil holde på den[:)]

Så fint at samboeren din kommer hjem[:)]

Det er ikke kjekt å være hjemme med et barn når man er såå kvalm og sliten

Når mennene blir syke, så er det jo så ille synd på dem - syns de av og til kunne satt seg litt inn i situasjonen altså[8D]

Back
Topp