Dagens utblås

Damnyou

Andre møte med forumet
Hvordan i alle dager skal en klare den siste måneden?
Jeg er lei. Lei av å ha konstant vondt fra tå til topp. Stor mage i veien. Kort pust. Ingen energi. Dårlig søvn. Humør på bunn. Lei av å ikke orke å leke med de større barna. Ser med gru på de neste ukene. Får ikke gjort noe i huset. Ser bare alt en skulle gjort. Dagens utblåsning.

Vi er flere i den båten ja! Idag gikk bare lufta helt ut her, og jeg så ingen ende på elendigheten... Heldigvis går dagene opp og ned, og det beste rådet er vel som vanlig å prøve å bare ta en dag av gangen!! Men må si det er vanskelig av og til. Spesielt når de større krever mye, roter og styrer -noe jo barn gjør. Har jo null energi og tålmodighet til dem stakkars... Jaja. Lite oppmuntring sikkert, men hang in there!

Snart ferdig så du klarer dette bit tennene i sammen og plutselig er du i mål;)

Og idag føles alt så mye lettere! Hjelper med hvile! Lykke til i innspurten. Nå tolker jeg alle tegn i en retning

Hvordan i alle dager skal en klare den siste måneden?
Jeg er lei. Lei av å ha konstant vondt fra tå til topp. Stor mage i veien. Kort pust. Ingen energi. Dårlig søvn. Humør på bunn. Lei av å ikke orke å leke med de større barna. Ser med gru på de neste ukene. Får ikke gjort noe i huset. Ser bare alt en skulle gjort. Dagens utblåsning.

Forstår deg veldig godt! I går hadde jeg en dårlig dag og bare begynte å gråte. Lei av alt, lei av å være gravid, alt virket overveldende og det er slitsomt å grue seg til fødsel og leve med usikkerheten om når og hvordan babyen kommer og hvordan livet blir videre (Er førstegangsfødende). På en måte hadde det vært så deilig å bare få fødsel og alt det der overstått og slippe å tenke mer på det. Heldigvis har jeg en snill mann som satte seg i sofaen med meg og trøstet meg. Jeg har i tillegg ekstremt god støtte i mine foreldre. I dag er en bedre dag, så vil tro hormonene raste litt ekstra rundt i går. Vi får bare prøve å slappe av så godt vi kan de siste ukene og ta en dag om gangen. Ikke lenge igjen nå :)

Skjønner deg, vært der selv, men senk kravene dine, tenk på deg selv og det man ikke får gjort, det får man ikke gjort :)

Back
Topp